Myst Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) I løpet av ferien fikk jeg smakt en del drinker og nå har jeg begynt å lage dem hjemme selv. Derfor vil jeg gjerne kjøpe en isknusemaskin, men hvor? Er vel ikke noe som selges overalt. Fant ingen resultater på Google. Tror dere Clas Ohlson, Obs, og slike butikker har det? Eller vet noen om hobby / fritidsbutikker i Oslo sentrum? Endret 3. august 2009 av Myst Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/kjok...philips-blender Endret 3. august 2009 av Dragen Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Var ikke helt det jeg hadde i tankene, men funker forsåvidt det også. Har ikke tenkt å bruke penger på det. Maks 3-400. Blenderen fra OBH Nordica kunne kanskje være noe. Vil helst ha noe som knuser isbitene i små biter. Endret 3. august 2009 av Myst Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Blender blir brukt av profesjonelle. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Jepp, og jeg er langt i fra proff Lenke til kommentar
K011 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jepp, og jeg er langt i fra proff det er jo morsomt å lage drinker da. blendere kan også brukes til mye annet, og er ikke noe dårlig kjøp hvis du først bruker den til litt mer enn å knuse is. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Det er det, fikk lagd noen selv i sommer og jammen ble de gode! Oppskrifter kan oppgis etter ønske. Hovedtanken var få knust is, men ser at det er gode blendere for under 500. Blir ikke så mye muligheter til drinker akkurat nå, så jeg utsetter det. Men virker som valget blir en blender. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå