Oftis Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Jeg, som flere andre her har tenkt å gå til innkjøp av ny PC før skolestart. Fra før av har jeg en Acer Aspire 5920g som jeg har vært veldig fornøyd med, forutenom at viften er gått bananas slik at jeg må ha på strømsparing for at den ikke skal bråke. Det fører til at program som FM osv går mye saktere enn det ville ha gjort. Den har også slått sprekker i dekselet som er litt kjipt, og hovedkortet er ikke så godt beskyttet lengre akkurat. Men tilbake til ny PC. Har sett litt på denne og denne, men er ikke noen dataekspert så vet ikke helt hva jeg skal se etter. Jeg kommer til å bruke den til Football Manager og poker, i tillegg til skolearbeidet. Samtidig ønsker jeg at den skal ha litt holdbarhet med tanke på viften og at den ikke støyer så mye. (Noen forslag til hvordan man kan forhindre det forresten?) Noen som kan hjelpe? Endret 3. august 2009 av Oftis Lenke til kommentar
murra Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Diverse tester her og der tilsier meg denne: Acer Aspire 7735ZG Kanskje noen andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå