nikrus Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hei Jeg har alltid hatt lyst til å begynne å samle på spill, og derfor lurer jeg på om det finnes noen liste over litt sjeldne spill, helst til konsoller som er fra snes eller eldre. Og kanskje dere vet om et sted å kjøpe det? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Kjøp deg en utgave av Retro Gamer. De bruker å ha slike lister. Hvis du også vurderer å samle på konsoller så er ikke C64GS, div Bandai konsoller etc så ueffent -C- Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Du kan finne mye rart på eBay. For eksempel samler jeg på Dragonlance-bøker, og Villains-underserien har vært et stort savt lenge. Den er vanskelig å få tak i da den ikke har vært i trykk på mange år, men etter et liten søk på eBay (den amerikanske, mener det er en engelsk også) fant jeg hele serien samlet i meget bra stand. Bare to av de seks bøkene var lest, og selv de virket nesten som ny. De andre fire var helt uleste. Prisen for alle seks bøkene med frakt fra USA? Ca kr 160,-. Ikke verst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå