olahe Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 hei! jeg skal kjøpe meg en ny fiskestang, til nå fisker jeg bare fra landet og ut i sjøeen men har litt lyst å begynne med elveen skal bruke fra 0 kr til 2000 kr på fiskestangen med snelle noen tips å erfaringer? Lenke til kommentar
Paintball Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 hei! jeg skal kjøpe meg en ny fiskestang, til nå fisker jeg bare fra landet og ut i sjøeen men har litt lyst å begynne med elveen skal bruke fra 0 kr til 2000 kr på fiskestangen med snelle noen tips å erfaringer? Hallo! Jeg fisker lit av og til som hobby, vis det er det u driver med så råder jeg deg til og kjøpe: En god stang som du liker, nylon, en fin fiskeveske, og sluk... fisker du i saltvann og er ute etter god makrell, råder jeg deg til og kjøpe sill i sverge det fuingerer som bare pokker! fisker du i ferskvann er mark det beste vis du er ute etter abbor eller makrel, så mye mere har jeg ikke peiling på fori pir (makrell) og ørret er det jeg liker best lykke til og skitt fiske Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 hei! jeg skal kjøpe meg en ny fiskestang, til nå fisker jeg bare fra landet og ut i sjøeen men har litt lyst å begynne med elveen skal bruke fra 0 kr til 2000 kr på fiskestangen med snelle noen tips å erfaringer? Hvilken type elvefiske tenker du på? Laks, sjøørret,ørret? Ett sett som takler det meste av elvefiske er ikke bare bare å finne ,men hvis du sier hvilken type fiske du tenker på ,så kan jeg gi en pekepinn på hva du skal se etter(evt.konkrete tips). Det som gir mest for pengene er fiskesett i klassen 800-1500 kr,da får man ofte med fireline også. Lenke til kommentar
olahe Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 hei! jeg skal kjøpe meg en ny fiskestang, til nå fisker jeg bare fra landet og ut i sjøeen men har litt lyst å begynne med elveen skal bruke fra 0 kr til 2000 kr på fiskestangen med snelle noen tips å erfaringer? Hvilken type elvefiske tenker du på? Laks, sjøørret,ørret? Ett sett som takler det meste av elvefiske er ikke bare bare å finne ,men hvis du sier hvilken type fiske du tenker på ,så kan jeg gi en pekepinn på hva du skal se etter(evt.konkrete tips). Det som gir mest for pengene er fiskesett i klassen 800-1500 kr,da får man ofte med fireline også. er nå laks jeg tenker mest på da... Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 10-12 fots stang,slukvekt 25-50gr tenker jeg da.. Disse settene passer fint: http://skittfiske.no/aspx/produkt/prdinfov...aspx?plid=50424 fiskeglede.no Sjekk også ut coop obs sport for tilbud,de har god pris på fiskesett. Ellers så kan du jo bare selv sette sammen en kombo på nett,eller sjekke ut den lokale sjappa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå