zerqs Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 har lekt litt på pris guiden ang en ny gaming pc. har kommet fra til en pc mellom 12-14k (kommer litt an på ekstra kjøling) da med 2x skjermkort i sli osv. Da jeg ikke har helt kontroll på hva som gjelder av brikkesett og skjermkort for gaming lenger,trenger jeg deres ekspertise! Planen er en pc som har mulighet for: 3way sli mulighet for max eyecandy i alle spill( iaf crysis,Warhead, wow etc) Fremtidsrettet (dett er er det vel egentlig ikke noe som heter men..iaf 2år framover) her er iaf mitt oppsett en så lenge PC Lenke til kommentar
War Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Intel X58 er tingen som du har sett, men det hovedkortet får du ikke 3sli på, evt med 9800-kort osv. Finn ett med dualslot mellom hver pci-e8/16 port. PSU er også alt forliten, 1200W ca med 3way-sli Iallefall en god 1000w Her har du ett med 3x dualslot + ett til fysikk (eVGA X58 3x SLI Classified) Endret 3. august 2009 av War Lenke til kommentar
zerqs Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Intel X58 er tingen som du har sett, men det hovedkortet får du ikke 3sli på, evt med 9800-kort osv. Finn ett med dualslot mellom hver pci-e8/16 port. PSU er også alt forliten, 1200W ca med 3way-sli Iallefall en god 1000w hmm du har ikke noen anbefalninger? er så leeenge siden jeg drev med pc bygging sist jeg drev med dette var da socket A var ok :> Lenke til kommentar
War Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Før man kan anbefale PSU må du ha kortvalget klart. For eks kontaktkrav og ampere på 12v. På hovedkort må man finne ett som kan ha 3way-sli, dvs at slottene er plassert slik. Den beste måten er å se på 3way-sli tester og se hva de har brukt der. Jeg la ved ett forslag. Lenke til kommentar
zerqs Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Kanskje denne er ok https://prisguiden.no/product.php?p...5&cat_id=10 Lenke til kommentar
War Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Det er super-hi-end- da , koster litt. Det er også E-ATX som kabinettet må støtte,om du bytter til noe annet før du kjøper. Lenke til kommentar
zerqs Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 ja takk tror jeg er litt sein på F5 knappen også gitt :o Lenke til kommentar
zerqs Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 på Komplett står det at den går som ATX hmm.. Lenke til kommentar
zerqs Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 noe alle dette ser jo spennende ut ,eller? -EVGA X58 3xSLI, Socket-1366 -Intel Core™ i7 Quad Processor i7-920 -Corsair Dominator DHX+ DDR3 1600MHz 6GB -XFX Radeon HD 4890 1GB "xXx" GDDR5 X3 -Western Digital VelociRaptor 150GB, 10.000RPM -Corsair Powersupply 1000W Black -Cooler Master HAF 932 Sort + CDROM +KORTKONTROLLER Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hva med å kjøre med SSD istedet for vanlig HDD? Lenke til kommentar
zerqs Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Hva med å kjøre med SSD istedet for vanlig HDD? har tenkt tanken , men vil ytelsen gå mye opp ved utskift til SSD? Btw, hvordan er de diskene med tanke på stabilitet osv har sett en del reviews av de og det er helt klart delte meninger rundt de de er også bare plug`n`play ? ikke noe extra knoting i windows etc? Endret 3. august 2009 av zerqs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå