hodetunderarmen Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 disken ble full, også brukte jeg en funksjon i xp hvor data ble komprimert på c, for å frigi plass. hvor smart er dette? blir burken min tregere for eksempel? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 hmmm..komprimering er aldri annbefallt...er billigere og smartere og kjøpe ny HD, komplett har tilbud på 120GB disker til 950,- nå Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Tror den blir en del tregere ja, du kommer til å angre. Kjøp heller en ny disk hvos du har råd. .exe Lenke til kommentar
hodetunderarmen Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 har ledig plass på en annen partisjon. prøvde å øke c partisjonen, men da ble pqmagic 8.0 veldig sint å nekta. legger programmer på en annen partisjon. er det særlig smart da? Lenke til kommentar
hastad Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Har selv god erfaring med å legge programmer på egen partisjon, og også en annen HD. Har gjort dette med både Win98 og Win2000. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 komprimering er fy fy....det fører garantert til problemer. Kan gjøres viss det er et kritisk plass problem, men avinstaller program du ikke bruker og kjøp ny HDD asap zulu. ..eg har kun negative erfaringer med komprimering... + at pc blir tregere Lenke til kommentar
HawP Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 hmmm..komprimering er aldri annbefallt...er billigere og smartere og kjøpe ny HD {...} Billigere...!?!?!? :-? Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 absolutt billigere viss du verdsetter din tid.... 10 timer å klure med pc'en er ikke gøy, og slett ikke særlig sosialøkonomisk. Man kunne jo ha sett en film, tatt 2 -> 16 pilz, kjørt en tur med bilen ( på xboxen ), besøkt noen venner ( på msn ) eller gjort andre fornuftige ting... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå