Gå til innhold

3D-briller

Knutinsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke testet slike selv, men i fleste anmeldelser, sier anmelderen at brillene virker klumpete og man klarer ikke ha dem på over lengre tid. Dersom du er en hardcore gamer, som u selv sier at du er, vil vel du kunn få brukt disse over kortere perioder av gangen. Men jeg går ut i fra at du ikke vil spille over korte perioder!

På den annen side kan det jo være en ting som er "fett å ha" da..... Liksom litt gøyt å prøve engang iblant !

:smile:

Lenke til kommentar

Quote:

På den annen side kan det jo være en ting som er "fett å ha" da..... Liksom litt gøyt å prøve engang iblant !

Har 3dbriller selv (ASUS-klædder), det blir akkurat sånn. Skjermen bør klare ihvertfall 120Hz i den oppløsningen du vil bruke, da blir det 60Hz på hvert øye. 170Hz (=85Hz på hvert øye) er bra, da kan man nok kjøre ganske lenge uten å drepe øya. Det er også viktig at 3D-innstillingene er satt riktig, ellers blir alt enten flatt, eller man må vrenge øya for å få det til å se riktig ut. ASUS-brillene er ganske ubehagelige å ha på, jeg har sett andre modeller som ser en del bedre ut.

I skytespill er ofte crosshair en 2D-sprite, sånn at det blir umulig å sikte med. En del drivere (fx nyere NVidia) har 'laser sight' som kan brukes i stedet.

Lenke til kommentar

Brillene fra Elsa er meget bra (de beste vill jeg tro, i den prisklassen). Det er lette, behagelige å ha på og de er trådløse.

Funker fett på alle direct3d spill. Har som sagt ingen funksjon i OpenGL hvis jeg ikke husker helt feil...har ikke bruk for de mer da :razz: da jeg har kjøpt meg ati radeon 8500..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...