jonnablaze Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Er klappmobiler helt passé eller finnes det fremdeles noen gode klappmobiler på markedet? De eneste jeg har funnet av nogenlunde kvalitet er Motorola RAZR2 V9 og Nokia N76, men ingen av dem er visst tilgjengelig i Norge. Noen som vet om noen gode alternativer? Endret 3. august 2009 av jonnablaze Lenke til kommentar
Star Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Erindrer at jeg sporte opp en Samsung i denne tråden... Samsung G400 Soul Har forøvrig ingen erfaring med telefonen eller butikken, men stilig er den jo Lenke til kommentar
Grobbie Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 har bare sett klapptelefoner i det lavere pris/spec skiktet. er som regel noe ræl rett og slett virker som det er skyve-tlf som er in nå. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Amerikanerne digger de billige klapptelefonene av en eller annen grunn, mens japanerne har (sensurert) klapptelefoner som får telefoner som selges i norge til å framstå som en Nokia 3300. Lenke til kommentar
rew123 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Sony Ericsson har jo diverse som er relativt nye, bra design på de og. Søk opp i prisguiden, så finner du de. Lenke til kommentar
thorbj Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 jeg savner litt fler "ordentlige" klapptelefoner, f.eks. finner jeg bare én klapptelefon som har WiFi, og det er Blackberry kamskjell-telefonen som fikk 3 og er svindyr og lite norskvennlig? Litt nedtur. Er veldig glad i klapptelefoner, bare de lages på en sånn måte så potensialet blir utnyttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå