Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jeg tro?


Gjest Sliten&Lei

Anbefalte innlegg

det er åpenbart at hun lyver deg rett opp i trynet gang på gang, og det at hun faktisk sa at hun rotet med fyren, er kanskje for at du ikke skulle finne ut at det skjedde mer den kvelden.. og visst ikke det skjedde da så har det nokk skjedd nå... hun lyver til deg for å skjule noe.. hva tror du hun prøver å skjule? om du enda ikke har kommet frem til at kjangsen for at hun er utro er ekstremt høy, er du den eneste.. men om det skulle vise seg at hun faktisk snakker sant enn så usannsynlig det er, så ikke bare dump hun ut av det blå. konfronter henne med det du vet og ikke fall for løgnene henner igjen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil bare at han skal føle seg bedre hvis han dumper henne.

 

Det gjør han nok når dama angrer på det hun har gjort. Han behandler henne etter bruddet på en verdig måte uten utskjelling og drittslenging, og hun innser forhåpentligvis hva hun har tapt. Kontra det å ta "hevn", der hun kan tenke at han var en drittsekk til syvende og sist. Selv om hevn trolig frister mer enn å klø ett stort myggstikk på rompa.

Lenke til kommentar
Vil bare at han skal føle seg bedre hvis han dumper henne.

 

Det gjør han nok når dama angrer på det hun har gjort. Han behandler henne etter bruddet på en verdig måte uten utskjelling og drittslenging, og hun innser forhåpentligvis hva hun har tapt. Kontra det å ta "hevn", der hun kan tenke at han var en drittsekk til syvende og sist. Selv om hevn trolig frister mer enn å klø ett stort myggstikk på rompa.

 

Det spørs om dama angrer noe særlig dersom hun bare bytter rett over til han nye :)

Lenke til kommentar

Uff, denne historien rev tak i meg...pleier ikke å gidde å svare på sånne tråder, men her skal jeg gjøre et unntak.

 

Den største feilen gutter gjør, og by far den vanligste, er å ikke kjenne sin egen verdi.

Det er litt ironisk at den storheten noen gutter utviser når dama har "driti seg ut", faktisk devaluerer dem i jentenes øyne. Med andre ord, når du lar ting passere eller utviser snill oppførsel, gjør dette deg mindre verdt i jentas øyne, bevisst eller ubevisst.

 

Det er synd at det er sånn, men det eneste man kan gjøre er å være konsekvent. Ikke finn deg i noen ting. Ikke vær redd for å miste! Hvis du har en frykt for å miste dama, vil dette skinne igjennom og gjøre at din verdi synker. Spørsmålet som melder seg for damer da blir "hvorfor er han redd for å miste meg? er det fordi jeg er mer verdt, fordi jeg fortjener bedre?".

 

Jenter er i utgangspunktet på jakt etter en mann med høyere sosial status, og en slik person vil aldri være redd for å miste en jente, siden har har så mange å velge mellom.

 

Nulltoleranse er nøkkelen her. Hvis du ser på deg selv som en person med høy verdi, vil damer også gjøre det. og Vice Versa. Det å tilgi en dame for et sidesprang er med få hedelige unntak det dummeste du kan gjøre. For deg høres det ut som " Jeg tilgir deg fordi jeg elsker deg, alle kan gjøre feil".

 

For henne høres det slik ut: "Jeg er såpass usikker på meg selv og så desperat at jeg gir deg frikort til å rote rundt, du vil alltid ha meg i bakhånd uansett hva du finner på".

 

Og som en annen person sa: Ikke la deg friste til å verken ta igjen på noen måte, eller blande deg opp i forholdet til han nye typen. Det er tragisk for dem det gjelder, men du er alt annet enn en habil person, og det blir seende patetisk ut uansett hvordan du fremlegger saken.

 

Gå ut med hevet hode, ønsk henne lykke til videre, og vær HYGGELIG men reservert når du ser henne ute/tilfeldig. Det signaliserer at du er over henne, ikke bitter, og sender samtidig ut signaler til hennes venninner om at du har høy verdi :)

 

Lykke til med alt, og hvis det ikke kom klart nok frem fra innlegget mitt.

 

Dump dat bitch!

Endret av GRendal
Lenke til kommentar
Gjest Sliten&Lei

Hadde en lang prat med dama i kveld.

 

Jeg fikk henne til å skrive en melding til hun veninna som hun skulle ha vært sammen med. Jeg dikterte meldingen og sjekket nummeret. Svaret bekreftet damens historie. Selvfølgelig kunne det ha vært avtalt spill, men siden jeg sa hva som skulle stå i meldingen måtte de ha innøvd en helvettes masse for å være sikker på å treffe. Jeg klarer ikke se for meg at hun hadde orket å gjøre det, da hadde hun heller nektet å sende en melding etterfulgt av "jeg må lære meg å tro på henne", etc. I tillegg er denne veninna ikke en god veninne, hvorfor skulle hun orke å være med på noe sånt, og hvorfor skulle dama legge ut om sine "tabber" for veninna?

 

Hva tenker dere om den da? Setter hun virkelig himmel og jord i bevegelse for å lure meg?

 

De fleste av dere vil sikkert fortsatt si ja og begrunne det med at hun vil forsøke seg med han nye fyren. Men som jeg skrev tidligere er han andre i et forhold med en annen dame og de har ett barn sammen. Hun må da forstå at han ikke kommer til å bryte ut av det... Vi kommer uansett til å komme ut av dette som venner, og har mange felles bekjente. Om det blir slutt mellom oss, vet hun at jeg kommer til å få vite det dersom hun og han andre innleder ett forhold, så da kan hun jo likegodt tilstå nå. Og skal hun "bare ha litt sex", så ville det jo vært mye enklere å være sammen med meg å knulle rundt når jeg var ute av byen.

 

Stort sett alt som kommer frem her høres fornuftig ut. Men jeg stiller meg spørsmålet om det er mulig å gi ett fullgodt svar på hva man skal gi i en slik situasjon uten å ha vært i den selv - og er det virkelig så mange som har vært der selv? For 2 mnd siden ville jeg slått meg på brystet og erklært høyt og tydelig at dama hadde fått foten om hun gjorde noe galt. Men når man plutselig havner mitt i situasjonen så fortoner alt seg så mye annerledes.

 

Dere syns sikkert jeg er en idiot som nå sitter her å nærmest "forsvarer" henne, men;om du er så heldig å ha en du elsker ved din side, tenk over hvor mange lykkelige stunder og minner kun dere deler - når dere ruslet langs stranden i kveldssolen, hånd i hånd, på deres første ferie, når dere krøller dere sammen i sofaen med en god film på tv og god vin i glasset. Tenk over hvor mange rutiner og vaner dere har opparbeidet og tar for gitt nå, som plutselig vil være borte - handling og lage mat sammen, noen å kysse og krype inntill på kalde vinterkvelder og våkne opp med om morgenen. Tenk på alle planene - barn, oppussing, ferier - som vil forsvinne. Tenk på hvor godt det er å vite at det er noen hjemme når du kommer hjem etter en lang dag på jobb, hvor godt det er å ha noen å søke trøst hos når du sliter og noen å få ros av når du lykkes, noen å spise en lang frokost med en sen søndagsmorgen og kjede seg en regnfull høstkveld.

 

Tenk så på at alt det skal forsvinne over natten. Kan du med hånden på hjertet si at du ville latt alt dette forsvinne uten å kjempe for det?

 

Det skal ikke være lett...

Lenke til kommentar

Hvis det, etter at hun har innrømmet utroskap, er du som jobber for å redde forholdet, er det ingenting folk her inne kan gjøre for å hjelpe deg.

 

Jeg er åpen for at det er teoretisk mulig at dama driter seg skikkelig ut dritings på byen, men da må det vel for helvete være du som ber henne drite og dra, og hun som må komme krypende tilbake.

 

Alle andre alternativer, inkludert det du beskriver selv, der hun er tvilende og du jobber som en helt for redde forholdet, er bare bound to go shit.

Lenke til kommentar
Og skal hun "bare ha litt sex", så ville det jo vært mye enklere å være sammen med meg å knulle rundt når jeg var ute av byen.

 

det er nå jeg har litt lyst til å sitere Eddie Murphy. Etter å ha spist den samme kjeksen i flere år er du lei kan du være tilbøyelig til å prøve en ny kjeks for spenningens skyld.

Lenke til kommentar
Dere syns sikkert jeg er en idiot som nå sitter her å nærmest "forsvarer" henne, men;om du er så heldig å ha en du elsker ved din side, tenk over hvor mange lykkelige stunder og minner kun dere deler - når dere ruslet langs stranden i kveldssolen, hånd i hånd, på deres første ferie, når dere krøller dere sammen i sofaen med en god film på tv og god vin i glasset. Tenk over hvor mange rutiner og vaner dere har opparbeidet og tar for gitt nå, som plutselig vil være borte - handling og lage mat sammen, noen å kysse og krype inntill på kalde vinterkvelder og våkne opp med om morgenen. Tenk på alle planene - barn, oppussing, ferier - som vil forsvinne. Tenk på hvor godt det er å vite at det er noen hjemme når du kommer hjem etter en lang dag på jobb, hvor godt det er å ha noen å søke trøst hos når du sliter og noen å få ros av når du lykkes, noen å spise en lang frokost med en sen søndagsmorgen og kjede seg en regnfull høstkveld.

 

Fine ord, men om dama er utro for så å dumpe deg, tviler jeg på at alt du beskriver over betyr like mye for henne.

 

Kall meg gjerne kynisk..

Lenke til kommentar

TS:

Jeg gjorde det du sier her, jeg kjempa for det. Jeg visste ikke at noe var galt på forhånd engang jeg. Dama dreit seg ut og hadde sex med en kollega på firmafest. Etter å ha gått meg en lang tur og tenkt, om jeg var villig til å kaste 4 år i dass for dette, om det virkelig bare var en tabbe - jeg bestemte meg for at jeg faktisk ikke var villig til det. Vel, så dum var jeg. Jeg sier ikke at dama di er sånn, men det som skjedde var at hun, etter en uke - dumpa meg for han fyren. Jeg spurte henne hva hun ville, om hun hadde følelser for fyren. Nei, hun hadde ikke det og ville ha meg. At hun hadde dumma seg ut og hele den regla der. Jeg svarer deg ut fra min erfaring med en liknende situasjon som den du beskriver. Du kommer til å føle deg som søppel om dama di nå dumper deg om kort tid. Jeg skal love deg at jeg følte det mye værre, enn at dama faktisk hadde vært utro. Jeg følte meg tygd og spyttet ut rett og slett.

 

Det er selvsagt bare du som kjenner dama di, men jeg skal legge til at jeg trodde jeg kjente den dama jeg hadde delt hus og seng med i 3 år og 51 uker ...

Lenke til kommentar

vil faktisk slenge meg med Eircag der,

 

det er fint du har prioteringer og er villig til å kjempe for noe du har lagt ned så mye tid, penger å offret mye for.

 

men om hun vil ha deg på vent å holde på sånn som hun gjør,

har ikke hun like sterke følelser ang forholdet som det du har.

 

jeg sier ikke att det du gjør er feil eller noe sånt,

men man må være litt kynisk til tider.

 

og ja: jeg har vært igjennom noe av det samme.

Lenke til kommentar

Menn finner seg ikke i sånt, get the fuck out of there.

Mus kanskje, men ikke menn.

 

En kvinne kan ta mye fra deg, nattesøvn, gleder, selvbilde kanskje.

Men hvis du vet når nok er nok, så kan hun aldri ta fra deg stoltheten.

 

Ikke bli så patetisk at du er villig til å la ting som dette her gå.

for din egen skyld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...