Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jeg tro?


Gjest Sliten&Lei

Anbefalte innlegg

Hvorfor skrev du ikke at han var samboer og pappa med en gang? Trodde han var singel og lekedokke jeg (fleste av trodde sikkert det før du kom med avsløringen). I så fall så syns jeg du skal gå rett til samboeren hans og fortelle hva de to har drevet med. Og så du dumper du henne så ho føler seg skikkelig ille og du går fortsetter livet med hevet hode.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slik jeg ser det nå har jeg kun en mulighet for å sjekke sannheten i historien: Jeg kan sende en sms til damen til denne fyren som "min" dame klina med og fortelle henne det som har skjedd, og spørre om hun var hjemme i går kveld. Er det noe jeg burde gjøre, eller skal jeg holde henne utenfor?

For all del, om det er sannhet i denne historien, er det ikke deg denne damen helst bør høre det fra.

Lenke til kommentar
Slik jeg ser det nå har jeg kun en mulighet for å sjekke sannheten i historien: Jeg kan sende en sms til damen til denne fyren som "min" dame klina med og fortelle henne det som har skjedd, og spørre om hun var hjemme i går kveld. Er det noe jeg burde gjøre, eller skal jeg holde henne utenfor?

For all del, om det er sannhet i denne historien, er det ikke deg denne damen helst bør høre det fra.

Da er det meget stor sjanse for at denne damen ikke får vite noe som helst. Er det ikke bedre at hun får vite det med en gang av TS enn at hun plutselig oppdager det selv?

Lenke til kommentar

Jeg synes som de fleste ande her at du skal dumpe henne. det er utrolig urettferdig av henne og gjøre slik hun gjør med deg som hun gjør nå. Som sagt før, så bruker hun deg som b-plan hvis ikke det funker med han andre. Æsj, jeg blir bare sykt kvalm av hu dama di, hallo, "pasue" de sier seg så jævelig sjøl. hun ber om pasue istede for og dumpe deg, gir deg bare falsk håp. :mad: kresj bilen hennes eller no slik :D det var litt ttull egentlig,men jeg håper det løser seg for deg...!

Lenke til kommentar

Du trenger ikke fortelle samboeren hannes noenting. Men å spørre om hun var hjemme i går er greit. Det kan du gjøre på facebook. På tlf blir det litt creepy.

 

Og du har tydeligvis store følelser for denne jenten, og hun har lært seg å holde på deg. Så nå sitter du og tenker på alle mulige måter for å få dette til å fungere eller å vri på det som har skjedd så mye at det ikke er noe viktig i hodet ditt. Drit i det. Dropp hun. Som så mange andre sier.

Lenke til kommentar
Gjest Sliten&Lei
Du trenger ikke fortelle samboeren hannes noenting. Men å spørre om hun var hjemme i går er greit. Det kan du gjøre på facebook. På tlf blir det litt creepy.

 

Og du har tydeligvis store følelser for denne jenten, og hun har lært seg å holde på deg. Så nå sitter du og tenker på alle mulige måter for å få dette til å fungere eller å vri på det som har skjedd så mye at det ikke er noe viktig i hodet ditt. Drit i det. Dropp hun. Som så mange andre sier.

 

Jeg kjenner ikke damen, og har henne ikke på facebook (er der aldri selv). Det blir jo også litt merkelig å sende henne en mld og spørre om hun var hjemme i går, når hun ikke har anelse om hvem jeg er. Derfor er eneste muligheten å fortelle hva som har skjedd, og at det er derfor jeg lurer på om hun var hjemme.

 

Slik jeg ser det akkurat nå så skal jeg vente til dama tar kontakt igjen og høre hva hun har å si. Det er drittungt nå, og alt virker meningsløst. Vi var som sagt samboere, og jeg trasker rundt her i alle hennes og våre ting. Når jeg legger meg, mangler hun ved min side. På badet står tannbørsten hennes. Kjøleskapet og oppvaskmaskinen kjøpte vi sammen. I stuen henger bilder av oss to, og dataen er full av bilder hvor vi koser oss på forskjellige ferier. Kjøleskapet er tomt, fordi vi pleide å dra sammen å handle for hele uken. Nå virker det meningsløst å handle til kun en person.

 

Håpet er jo at hver dag skal bli lettere (og det sies jo at tiden leger alle sår), slik at jeg kan gro litt baller og be henne reise til helvette når hun tar kontakt. Men det skal vel godt gjøres at jeg klarer det.

 

Årets tøffel 09!

Lenke til kommentar

oooohhoooo,

 

kjenner meg igjen i denne for å si det sånn:

 

i ettertid kan jeg se hvordan jeg selv burde ha reagert o for å si det så her: vi stiller nok likt i tøffel 09 tror jeg:)

 

men her er hva jeg ville gjort:

spør dama rett ut: hva gjorde du og jeg er så usikker så jeg vil gjerne ha bevis,

det går å pakke inn det så at det ikke blir så direkte men uansett burde du forberede deg på svar du ikke liker og som kanskje kan vekke "spy" følelser i magen.

 

men om du er forberedt på dem så vil du ikke bli den "gapanede idioten" (som jeg ble) og det går å lirke ut fler svar ut av henne.

 

for: om dere skal fungere igjen på samme plan må det 110% tillit til, uten det vil det dessverre bare skade deg og ikke lede noen vei.

 

konfronter henne med dine mistanker å ta alt med en viss klype salt.

men hør på henne ihvertfall og stemmer det ikke overens,

vær standhaftig å ta de skritt som behøves.

Lenke til kommentar
Slik jeg ser det akkurat nå så skal jeg vente til dama tar kontakt igjen og høre hva hun har å si. Det er drittungt nå, og alt virker meningsløst. Vi var som sagt samboere, og jeg trasker rundt her i alle hennes og våre ting. Når jeg legger meg, mangler hun ved min side. På badet står tannbørsten hennes. Kjøleskapet og oppvaskmaskinen kjøpte vi sammen. I stuen henger bilder av oss to, og dataen er full av bilder hvor vi koser oss på forskjellige ferier. Kjøleskapet er tomt, fordi vi pleide å dra sammen å handle for hele uken. Nå virker det meningsløst å handle til kun en person.

 

den følelsen må du gjennom uansett om du utsetter det eller ikke.

Lenke til kommentar
....

 

Slik jeg ser det akkurat nå så skal jeg vente til dama tar kontakt igjen og høre hva hun har å si.

 

....

 

Gjorde en slik grimase som Grandpa Simpson gjør når han blir sjokka. Hvorfor i huleste skal du vente på henne? Hun har gått bak ryggen din og lyvet og gjort deg til en offer, og så skal du fortsatt vente på henne? På tide med litt action! Du kommer ikke noe vei før du tar tak i ting selv! Ikke kast bort tiden din her inne. Ved neste sjanse bør du dra hjem til duden og fortelle alt til samboeren hans. For meg så er det dere to som er løsningen i hele denne saken. Dama di og duden tok sine egne valg og nå er det på tide for deg å gjøre det samme.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner ikke damen, og har henne ikke på facebook (er der aldri selv). Det blir jo også litt merkelig å sende henne en mld og spørre om hun var hjemme i går, når hun ikke har anelse om hvem jeg er. Derfor er eneste muligheten å fortelle hva som har skjedd, og at det er derfor jeg lurer på om hun var hjemme.

 

Slik jeg ser det akkurat nå så skal jeg vente til dama tar kontakt igjen og høre hva hun har å si. Det er drittungt nå, og alt virker meningsløst. Vi var som sagt samboere, og jeg trasker rundt her i alle hennes og våre ting. Når jeg legger meg, mangler hun ved min side. På badet står tannbørsten hennes. Kjøleskapet og oppvaskmaskinen kjøpte vi sammen. I stuen henger bilder av oss to, og dataen er full av bilder hvor vi koser oss på forskjellige ferier. Kjøleskapet er tomt, fordi vi pleide å dra sammen å handle for hele uken. Nå virker det meningsløst å handle til kun en person.

 

Håpet er jo at hver dag skal bli lettere (og det sies jo at tiden leger alle sår), slik at jeg kan gro litt baller og be henne reise til helvette når hun tar kontakt. Men det skal vel godt gjøres at jeg klarer det.

 

Årets tøffel 09!

 

 

 

 

Haaaaiiiiiii...

 

FOr en kjærlighet!! Den gjør rett og slett folk blind... Sjølv om du mistenker en person du elsker osv so tenker du forsatt både negative og positive sider av det... Det må ikkje du tenke at det er feil fordi det er rett og slett normalt å vere som deg og det er ikkje din skyld, ikkje i det heile tatt.. Vi skulle ønskje at vi kunne styre kva vi har på hjertet vårt, men det går dessverre ikkje, fordi kjærligheten er så sterkt at vi lar den gjøre oss blinde.. De viktigast med sånn situasjon at du ikkje skal ha mykje forventninga av en person du er usikker på, det er greit å forsatt ha følelser enda men ver forberedt på ka resultatet kan bli vis du har rett på den negative side av tanken din, for det vil såra deg ganske djupt til slutt! Finner du ut at du har rett med at ho er utro, so la henne gå på ein rolig måte.. Ikkje lag ekstra styr, berre tenk at alt skjer med grunn.. So det at ho var utro er tegn på at dere ikkje er ment for kvarandre og det er best at det visste seg no enn seinare, for då kan du forsatt ha forskjellige alternativer i livet ditt og det ikkje blir for seint enda.. Sjølv om det blir vondt inni deg, det kan forsvinne igjen til slutt og sjølv om kor mykje du har elska og kor mykje du har ofra deg for den person so kan du innse etterkvart at livet består av erfaring og tabbe vi må lære oss gjennom og når vi har komt gjennom det so kan vi lære kva livet eigentlig består av..

Lenke til kommentar

Det er jo tydelig at hun ikke har noe anger. JA, hun gråt til deg og fortalte deg hvor mye hun angret, men når hun etterpå sier at hun vil ha en pause, for å så dra til denne "fyren", motbeviser all oppførsel fra før av. Hun ser ikke hva som er rett og galt, og tror sikkert at en pause rettferdiggjør hva hun nå gjør.

 

Om jeg var deg, ville jeg sagt til "jenta di" at de skal fortelle situasjonen det til mannens samboer, og om det ikke skjer, får du ta tak i problemet. Ja, det er feil å høre det fra deg, men det er bedre enn at samboeren aldri får høre det.

 

Men dump henne selv. Om hun plutselig gir deg en ny sjanse, så vil denne episoden for alltid sette sprekker i forholdet deres, uansett hvor fint dere får det. Det tåler ikke like mye lengre, og små bagateller kan bli til store på et blunk. Kall meg streng, men. Dette er fra tidligere erfaringer.

 

Du har det bedre uten :grin: Du virker som en knall person, som vi kvinner springer etter å få!

Endret av Monicaott
Lenke til kommentar
Gjest Sliten&Lei

Må bare takke for alle tilbakemeldingene som har kommet her. Det hjelper på!

 

Alle jeg prater med sier det samme som dere - historien holder ikke mål og virker til å være for god til å være sann. Jeg skrev tidligere at jeg skulle vente til hun tok kontakt igjen. Med det mente jeg at jeg er ferdig med å springe etter henne, det er hun som får komme krypende tilbake. Og når hun gjør det, i det minste for å si at hun "elsker" meg men at det ikke funker, så skal jeg kreve beviser for at det hun sier er sant. Får jeg ikke det, så antar jeg at hun var hos han i går kveld.

 

Det høres nesten komisk ut, men jeg klarer mer og mer å bestemme meg for at uansett hva som skjer, så skal jeg komme ut av situasjonen med hodet hevet. Jeg har aldri gjort henne noe galt, aldri såret eller løyet, alltid prioritert henne. Gjør hun det slutt så er det hennes tap. Da kan hun kose seg med han andre fyren så lenge han ønsker det, og han kan kose seg med å tenke på hva jeg og hun har gjort i sengen:). Jeg er ung og har livet forran meg. Jeg har ett år igjen av utdannelsen og står nå fritt til å jobbe hvor jeg vil i landet og verden.

 

Dette høres ut som noe som er hentet fra en selvhjelpsbok, men ahh så godt det er å innse at jeg i det minste kommer til å komme ut av det med min verdighet i behold.

Lenke til kommentar

Det er bare sunt å oppleve et slikt forhold (som i at man lærer av det, kommer seg til helvete vekk derfra og finner ei ny...).

 

Nå vet du hvertfall hva du aldri skal finne deg i :) Er du ikke fornøyd med dama, bli kvitt henne og finn deg ei annen. Du blir minst like glad i henne.

Lenke til kommentar

Jeg er aldri innom denne delen av forumet, men kom over innlegget ditt og klarte ikke holde meg.

Har holdt på med ei lignende dame for noen år siden. Hun holdt flere karer på hold mens hun prøvde de ut.

 

Jeg dumpet dama og det sirkuset hun kalte et liv. Aldri angret på det, uansett hvor sterke følelsene mine var der og da.

 

Jeg sendte en melding til samboeren hennes. Vi tok en pils og sammenlignet notater. Hele prosessen etter jeg endte forholdet var balsam for sjelen. Sier ikke at du burde gjøre det med hans samboer, men jeg har en veldig sterk rettferdighetssans, og som han sa "jeg føler meg som en idiot". Hun behandlet verken meg eller han (eller flere) med respekt, så hun fikk det hun fortjente. Hun er tilbake med samboeren, men resten av deres tid sammen må hun tåle blikkene fra hans familie og venner.

 

Følg magefølelsen, og kom deg vekk fra damen med hodet hevet. Så kan hun se tilbake på sin egen oppførsel med en ekkel bismak av dårlig samvittighet.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar

ojoj dette var kjente greier! jeg bodde med dama i to år, før jeg var ferdig med å studere den plassen vi bodde. begynte da et avstandsforhold et års tid før telefonen kom om at hun hadde rota med noen og visste ikke om vi funka. Det viste seg jo senere at munn til munn var ikke all action som hadde funnet sted, menmen.

Kom deg ut av det fortest mulig er mitt råd! Halvannet år etter bruddet er ting fortsatt litt kjipt for min del. Mye av grunnen er at vi har hengt som før i ferier og sånt etter vi gjorde det slutt, og aldri blitt helt ferdig med det, samt at vi har felles venner..

Men har du muligheten så kutt ut hele greiene helt, det er du best tjent med i lengden, selv om det kommer til å bli en kjip periode. Selg greiene deres på finn.no og flytt til en ny kåk. Heng med kompiser og kom deg ut; det finnes plenty av damer som er mer stabile og verdt å stifte bekjentskap med. Ikke lur deg selv til at du er helt ferdig med henne, men vær ærlig og gjør heller det du kan for å skifte fokus.. Tar nok litt tid før du finner en ny, verdig kandidat å være sammen med, siden du har vært sammen med gullfuglen i dine øyne, men når den tid kommer så vil du være glad for at du gjorde det slutt.

Lenke til kommentar

long story short: dump henne før hun dumper deg.

 

long story: Hun vil ha pause med deg for å finne ut om det funker mellome henne og den nye fyren, dersom det ikke funker for henne der, så kommer hun sikkert tilbake til deg, dog sansynligvis i en dårlig følelsesmessig tilstand. Jeg tror ikke hun vil være utro, men jeg tror at dine konfrontasjoner er såpass sterke at hun er redd for å dumpe deg med det første. Du må bli mindre redd for å miste henne og stå mere på ditt og være mere aktiv, sansynligheten er stor for at "forholdet" har vært slutt i hennes hode i lang tid. Så mitt forslag er å dumpe henne før hun dumper deg, få henne til å føle at det er hennes tap, fordi du klarer å finne deg noen som er mye bedre enn henne, bruk dette forholdet som en erfaring, ikke noe mer eller mindre. Nå skal det sies at jeg vet at dette ikke er egentlig settt hvor mye du har investert i forholdet. men prøv ihvertfall, det er det eneste en virkelig mann ville gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...