stinger82 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Hei. Holder på å bygge meg HTPC og nå har valget kommet mellom dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340260 kortet fra Digital Everywhere og dette http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343802 kortet fra TerraTec. Noen som vet om noen av kortene skiller seg ut på noen måte? Endret 2. august 2009 av stinger82 Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Digital Everywhere kortet fungerer bare i Windows (ikke helt sant, men krever innsats og skillz for å få opp i linux). Cinergy C-kortet funker både i lin og win. DTV-kortet er Firewire og ikke pci. Begge trenger CAM for å ta inn CD. -C- Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Noen som kan bekrefte at nevnte TerraTec kort faktisk funker med en CI og ett Canal Digital kort? Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Lurer litt på det samme. Fikk conax cam i posten idag. Men får ikke inn noen kanaler på TerraTec kortet. Anyone? Lenke til kommentar
Zitrus Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Lurer litt på det samme. Fikk conax cam i posten idag. Men får ikke inn noen kanaler på TerraTec kortet. Anyone? Sitter med samme problem. fikk CAM i posten idag, og får ikke inn en eneste kanal. Leste under comments på produktet hos komplett.no, der flere personer bekreftet at dette fungerte. Nå skal det sies at jeg er grønn på tv-kort området, men jeg får ikke til å velge "Norway" som search region. Norge finnes rett og slett ikke i lista. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Kort? Leverandør? Programvare? Katt? -C- Lenke til kommentar
Zitrus Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Kort CAM Bruker det medfølgende Terratec home cinema. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ingen katt altså... Der er nok problemet dit...... Anywho... Har du prøvd med annen software? Prøv med DVBViewer eller ProgDVB kanskje? Evt. MediaPortal. -C- Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Har prøvd x-antall forskjellige programmer. Kortet dukker opp i enhetsbehandling, så driverne skal være riktige. Signalet var 100% i meidaportal, og der fant den alle kanalene ved søk, men eneste kanalen jeg fikk inn der var en "jesus-kanal". Har denne cammen: http://www.dragonsat.no/ds_product_info.php?products_id=75 Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 TerraTec kortet gikk i retur og firedtv ble bestillt. Alt virker perfekt nå. Mye bedre kvalitet kontra CD hd tuneren. Bruker MCE til win7 nå, men tenkte å sette opp media portal senere. Det er tilfeldigvis ingen som har en fil med ferdig kanalliste til MP? Stinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå