Thomisa Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Hei, jeg skal kjøpe meg ny pc, har bestilt alt allerde, så valgte jeg 650 watt, skal ha i7 920 2x 4890 6gb ram 1600 mhz 1 harddisk, 8 vifter, resten er litt uvesentlig... skal overklokke i7 920 men nå har jeg funnet ut at 650 vil bli for lite, så da tenkte jeg at... Går det an å bare finne en gammel strømforsyning og sette skjermkortene til den? og bare ha strømforsyningen utafor inntil jeg får kjøpt ny? håper på svar fort Endret 3. august 2009 av Thomisa Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Hvis de allerede har sendt pakka, så tror jeg du heller burde returnert PSU'n når du får den. Er bare¨ jo si at du bestillte feil, og at du skal ha en annen en. Regner med at du slipper unna med å bare betale mellomlegget (+ evnt frakt). Gjorde det samme selv, men det var rett før pakka ble sendt, og de fikset det uten problemer (Amentio). Uansett så skal du ha returrett. Endret 3. august 2009 av bshagen Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Sette skjermkortene på en eldre PSU er vel ikke den beste ideen. Det spørs selvfølgelig hvor mange watt den gamle PSU'en er på, hvis du setter bare ett kort på den så kan det vel gå greit. Som nevnt over, jeg hadde avbestilt og bestilt en annen. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Du kan bruke 2x PSUer ja, men du må da ha en spesiell kabel slik at de får felles jord, ellers vil du møte på problemer under bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå