Minni_83 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 hei eg er litt lei av det eg gjør på jobb, og vil prøve noe nytt, men ikkje slutte heilt på jobben, hva hadde dere gjort? Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Tja, begynt å studere ved siden av jobben? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 finne en annen helge jobb kanskje så kan du jo tjene litt ekstra cash ved siden av. selv jobber jeg på ikt avdelig i en kommune, og annenhver helg kjører jeg maxi taxi for et selskap. deilig med litt variasjon Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 eg har søkt på 3 jobber så eg kan ha siden av, men fikk avslag på den ene. Lenke til kommentar
solnedgang Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 eg har søkt på 3 jobber så eg kan ha siden av, men fikk avslag på den ene. Da er det bare å fortsette å søke til du får en jobb du har lyst på Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 må finne noen først, det er ikkje kont noen nye stillinger endå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 hva har du av utdanning og sertifikater og lignende da? Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 eg har ikkje spesiel utdanning og sertvikat, for eg har gått på sånn spesial skole, men eg har jo jobbert litt over alt for det, så har jo på en måte like god skjangse som dere Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Om du berre vil prøve noke nytt ved sidan av jobben du har så er det kanskje ein ide å oppsøke eit vikarbyrå eller noke slikt? Kanskje dei har ein liten jobb som du kan prøve deg på? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Man blir uansett lei av alt man gjør over en viss periode. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 defror det er litt kjekt å prøva noe nytt og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå