fredd5050 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) 17år vekt: 75 høyde:1.85 Har trent ca. 5 måner nå. Har hatt 3 uker pause nå etter å ha kjørt 5x5, så nå har jeg lagt meg et annet program som jeg vil fortsette med noen uker, og lurer på hva dere syns om programmet mitt:) Det er nesten Akkurat som RYP, bare jeg har valgt mine egne øvelser. Det ser sånn ut: Workout A: Benkpress skråbenk triceps press extansions Underarms curl mage Workout B: Knebøy legg hev militærpress markløft shrugs roing nedtrekk foran biceps curl Jeg skal trene 4 ganger i uken,. så jeg kommer til å ta workout A : mandag og onsdag , og workout B: tirsdag og torsdag Programmet skal jeg følge litt lignende RYP, starter med 15 reps de 1 første ukene, så går jeg ned til 10 reps i 2 uker og så ned til 5 reps i 3 uker. Tror dere at det vil fungere?? noen endringer dere ville ha gjort? f.eks bytte om på noen øvelser ? rekkefølge på øvelser eller noe sånt?? takker for tilbakemeldinger;) Endret 2. august 2009 av fredd5050 Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Skuldrene får kjørt seg 4 dager på rad. Underarms curl er en bortkastet øvelse synes jeg. Markløft røsker godt i underarmen. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Dropp Underarms curl, er enig med Kenneth. Og bytt ut biceps curl med chin ups, da trener du både ryggen, biceps og underarmen. Og jeg synest du har litt for mange triceps øvelser. Benkpress og skå tar ganske bra på triceps, så hvorfor skal du ha triceps press og extansions? Og ja, skuldrene for kjørt seg 4 dager på rad. Enten kan du droppe militærpress eller flytte den opp. Synest egentlig at du har litt for mange iso øvelser. Sjekk nybegynner tråden. Endret 3. august 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå