vikingkylling Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg mener de to som satt i møtet da fuglen fløy inn i vinduet. Begge sa de så det samme, men han ene avslørte i denne episoden at han ikke snakket sant. Når de to flashbackene ikke stemmer overens, hvor mange andre stemmer heller ikke overens da? Når det gjelder hun dama kan det kanskje bortforklares at fyren snudde seg for sent, men jeg synes uansett de lager en altfor stor sak ut av det. Om hun av en eller annen grunn hopper til sengs med ham og ødelegger ekteskapet kunne jeg ikke brydd meg mindre. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg mener de to som satt i møtet da fuglen fløy inn i vinduet. Begge sa de så det samme, men han ene avslørte i denne episoden at han ikke snakket sant. Når de to flashbackene ikke stemmer overens, hvor mange andre stemmer heller ikke overens da? Jeg tror du tenker på to forskjellige menn. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ja, du blander de to svarte i FBI med hverandre. Sjefen var bare flau over at han satt på dass og dreit. Det var han yngre agenten som var i møtet med hu engelskdama. Så det er nok ingen hull i Flashforward helt enda. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jepp, var han svarte som spiller i Scrubs i noen episoder samt Jett Jackson. Var han som hadde møtet med hu engelske berta. Følge med Crow Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg mener de to som satt i møtet da fuglen fløy inn i vinduet. Begge sa de så det samme, men han ene avslørte i denne episoden at han ikke snakket sant. Når de to flashbackene ikke stemmer overens, hvor mange andre stemmer heller ikke overens da? Når det gjelder hun dama kan det kanskje bortforklares at fyren snudde seg for sent, men jeg synes uansett de lager en altfor stor sak ut av det. Om hun av en eller annen grunn hopper til sengs med ham og ødelegger ekteskapet kunne jeg ikke brydd meg mindre. Hehe, ja du blander veldig her. Snakk om ond sirkel. Du følger ikke skikkelig med, så du blander forskjellige karakterer, og tror produsentene har gjort en så åpenbar feil. Dette får deg til å følge med enda mindre, som kan føre til flere missforståelser. Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 La merke til at Mark Benford og han som kjerringa var utro med ligna veldig på hverandre bakfra. Kan jo vær at kvinnemennesket vakna og hørte lyder nedenfra slik at hun gikk for å kikke. Da hun så nedover trodde hun det var Mark Benford som satt der forran peisen. Lenke til kommentar
Lid/Ran Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Synes dette ser svært lovende ut på den ene siden ... og oppskrift på katastrofe på den andre siden. Bra skuespillere, mange aspekter ved historien som er fengslende, godt fortalt, godt produsert og regissert ... lovende! MEN, jeg frykter - og ser allerede tendenser til - alle de logiske bristene som dukker opp når en begynner å rote med tiden. Jeg håper de klare å holde dette i sjakk, det er avgjørende for min del i alle fall. OG PS: Kona til hovedpersonen (spilt av Joseph Fiennes), hun som også spilte en birolle i LOST, må være noe av det vakreste mennesket på denne jord Det hjelper også. Endret 4. oktober 2009 av olav1974 Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg tror vi blir skuffet, når de en eller annen gang skal avsløre hva som står bak dette. Men frem til da skal jeg kose meg med mysteriet. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Har sett de to episodene som har kommet nå, syntes det virker spennende jeg! Lenke til kommentar
SandyPandy Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Sett første episode nå, og skal begynne på andre. Spennende serie, likte cliffhangeren til første episode. *mine innlegg* Endret 4. oktober 2009 av SandyPandy Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 La merke til at Mark Benford og han som kjerringa var utro med ligna veldig på hverandre bakfra. Kan jo vær at kvinnemennesket vakna og hørte lyder nedenfra slik at hun gikk for å kikke. Da hun så nedover trodde hun det var Mark Benford som satt der forran peisen. Mark Benford = Hovedpersonen? Alle så jo fremtiden sin på akuratt samme tidspunkt? Hovedpersonen var jo på jobb under "blackouten". Lenke til kommentar
Groening Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Da har jeg fått sett de to første episodene, må si jeg ble positivt overrasket. Håpet den skulle være bra, men hadde mine tvil. Da har jeg en serie å se på fredagene også. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Kan ikke si at jeg ikke ble hekta etter første episode, kommer til å følge med framover. Men er litt bekymret på hvordan de skal kunne følge opp neste episode (2), med tanke på å holde tempoet til førsteepisoden oppe. En "ny" Lost? Vet ikke helt, blir litt kult om de har like mange frampek og linker som Lost, noe allerede første episode viser potensiale til. Men første episode hintet til at dette blir en delvis action-serie (sci-fi), delvis drama. Håper den klarer å kombinere det like godt som Lost. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 La merke til at Mark Benford og han som kjerringa var utro med ligna veldig på hverandre bakfra. Kan jo vær at kvinnemennesket vakna og hørte lyder nedenfra slik at hun gikk for å kikke. Da hun så nedover trodde hun det var Mark Benford som satt der forran peisen. Mark Benford = Hovedpersonen? Alle så jo fremtiden sin på akuratt samme tidspunkt? Hovedpersonen var jo på jobb under "blackouten". Det kunne ikke Olivia vite. Det RunarL mener er at Olivia trodde det var Mark som satt der i sofaen. Olivia kunne ikke vite at Mark ikke hadde kommet hjem fra jobb før hun så at det var en annen person i slutten av FF hennes. Men, når vi ser Lloyd sitter der i FF til Olivia, ser det veldig ut som at de to er sammen. Syns serien ser veldig lovende ut så langt, kan ikke se noen svakhetstegn enda. Veldig spennende med hun dattera til Mark og Olivia, Charlie. Vi ser ikke henne i Flash Forwardene til verken Mark eller Olivia. Charlie sier jo også at hun er ilag med sønnen til Lloyd, Dylan i FF hennes. Det kan jo hende at Charlie og Dylan har blitt kidnappet av de som står bak black out'n, for å få Mark til å slutte med etterforskningen. Og det at Mark bruker så mye tid på etterforskningen, og i tillegg har begynt å drikke, er grunnen til at Olivia har forlatt Mark. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Og det at Mark bruker så mye tid på etterforskningen, og i tillegg har begynt å drikke, er grunnen til at Olivia har forlatt Mark. Jeg tror det er en selvoppfyllende profeti. Det hele starta med mistillit. Og det skjedde før Mark begynte å drikke, før Olivia hadde et forhold (på ukjent stadie. Vi vet bare at han var i huset. Kanskje han er en gisseltager for alt det vi vet?) Lenke til kommentar
Groening Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hvorfor hadde Olivia så sterke positive følelser for ham da? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hvorfor hadde Olivia så sterke positive følelser for ham da? I flashforwardet? Husk at det er om 6 måneder. Uendelig med ting skjer innen da. Etterforskeren (Mark?) har allerede begynt på etterforskningen. Han vet at han vil bli alkoholiker. Han har vært det før. Jeg er spent på hvordan storylineforfatterne vil skrive det inn hvordan han blir det igjen. Og da øker selvsagt faren for at Olivia finner seg en ny mann. Jeg bare setter spørsmålstegn på om det ER det. Men antageligvis... Det er allerede uro i forholdet pga ting som skjer om 6 måneder. Det er det jeg sier. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Dessverre ikke noe mer konstruktivt å komme med enn.. *mine innlegg* Foreløpig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Han vet at han vil bli alkoholiker. Han har vært det før. Jeg er spent på hvordan storylineforfatterne vil skrive det inn hvordan han blir det igjen. Vel, nå er jo ikke alkoholisme noe man blir kvitt, men noe man kan undertrykke, tørrlagt alkoholiker. Så en drink det så er han tilbake der han var. Verre er det ikke å skrive det inn i storyen. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 genial serie epic moment med fyren i urinalen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå