Gå til innhold

Flashforward - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha sett første episode kan man vel si at serien har potensial..Den har ihvertfall noe man ønsker å få vite mer om..Slik at man ved slutten av episoden får lyst til å se en til og det fikk denne episoden meg til å gjøre.. Håper det fortsetter slik..

Lenke til kommentar
Ja, hva synes dere??

Jeg synes det var utrolig spennende! Hektet fra første stund og etter siste scene forbannet jeg at den i det hele tatt sluttet! Litt av et fenomen dette her, gleder meg utrolig til resten av serien.. :)

Ja, jeg og! Tror denne serien kan bli bra, og en verdig avtaker til Lost. Eneste var, som dotten sa, at det meste av høydepunkter, var avslørt i traileren. Vel, jeg har ikke for vane å se trailere eller previews til senere episoder, så dette er nok ikke noe problem for meg, og selv om jeg så det denne gangen, så ødela det ikke opplevelsen for meg.

Lenke til kommentar

Veldig mye som minner om Lost her ja, og så syns jeg i tillegg Joseph Fiennes er snarlik Nestor Carbonell (Richard Alpert), og når på toppen av det hele Sonya Walger og (snart) Dominic Monaghan er med, så er det ikke vanskelig å trekke masse paralleller. :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Tenker det samme, og det var en skuespiller som sa nei til Harry Potter blant annet, tror vel det er få av dem som sier nei til en sånn rolle som han ble tilbudt. Haha, enig i den Carbonell-kommentaren, digg at Carbonell forsetter fast på Lost.

Ingen som bortsett fra kanskje Dotten og Nevnarion, la merke til et lite geni som gjestespilte i første episoden(snakker ikke om kengeruen, et menneske altså)? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...