Reeve Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Førstepost overtalte i hvertfall meg. Jeg kommer til å tanke denne episoden når den lander på internett. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kjenner jeg begynner å glede meg skikkelig nå. Bare en natt til så kan jeg se den. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Den er allerede ute som preair. Men jeg velger å vente til i morgen. Da får jeg den i HD. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Det er bare ca. 17 minutter som ble lagt ut på ABC.com for en knapp uke siden. Ikke hele episoden, siden det er en dramaserie på ca. 42-45 min. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ja, hva synes dere?? Jeg synes det var utrolig spennende! Hektet fra første stund og etter siste scene forbannet jeg at den i det hele tatt sluttet! Litt av et fenomen dette her, gleder meg utrolig til resten av serien.. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Skal se første episode etter at jeg er ferdig med å se sesongpremieren på CSI: Las Vegas, gleder meg.. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg ble ikke skikkelig interessert etter å ha sett første episode, men må jo se noen flere episoder før jeg gjør opp en mening. Men selve historien har potensial til å bli noe som fenger Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Første episoden ble jo egentlig ganske tam hvis man har sett traileren i forkant. :/ Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Etter å ha sett første episode kan man vel si at serien har potensial..Den har ihvertfall noe man ønsker å få vite mer om..Slik at man ved slutten av episoden får lyst til å se en til og det fikk denne episoden meg til å gjøre.. Håper det fortsetter slik.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Spennende dette, det skal selvsagt mer enn en enkelt episode til for å gjøre meg totalt oppslukt, men det er definitivt potensial her. Gleder meg til neste. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ja, hva synes dere?? Jeg synes det var utrolig spennende! Hektet fra første stund og etter siste scene forbannet jeg at den i det hele tatt sluttet! Litt av et fenomen dette her, gleder meg utrolig til resten av serien.. Ja, jeg og! Tror denne serien kan bli bra, og en verdig avtaker til Lost. Eneste var, som dotten sa, at det meste av høydepunkter, var avslørt i traileren. Vel, jeg har ikke for vane å se trailere eller previews til senere episoder, så dette er nok ikke noe problem for meg, og selv om jeg så det denne gangen, så ødela det ikke opplevelsen for meg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 Det med Kengeruen var sikkelig Lost-ish. Noe vi vil se igjen på serien? Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Spennende episode! Dette skal bli artig å følge med på. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Det med Kengeruen var sikkelig Lost-ish. Noe vi vil se igjen på serien? Var også reklame for Oceanic på en plakat ------ Dette virker som en serie med stort potensiale! Ble ikke suffet og håper de klarer å dra det i riktig rettning. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Veldig mye som minner om Lost her ja, og så syns jeg i tillegg Joseph Fiennes er snarlik Nestor Carbonell (Richard Alpert), og når på toppen av det hele Sonya Walger og (snart) Dominic Monaghan er med, så er det ikke vanskelig å trekke masse paralleller. Endret 27. september 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 At de klarte å signere den særdeles selektive Joseph Fiennes til en TV-serie er jo en liten bragd bare det. Han har jo vært kjent for å takke nei til både det ene og det andre etter Oscar-suksessen med Shakespeare in Love (filmen vant for beste Oscar). Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Tenker det samme, og det var en skuespiller som sa nei til Harry Potter blant annet, tror vel det er få av dem som sier nei til en sånn rolle som han ble tilbudt. Haha, enig i den Carbonell-kommentaren, digg at Carbonell forsetter fast på Lost. Ingen som bortsett fra kanskje Dotten og Nevnarion, la merke til et lite geni som gjestespilte i første episoden(snakker ikke om kengeruen, et menneske altså)? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Tenker du på Seth MacFarlane? Selv la jeg ikke merke til han, men mener å ha lest at han hadde en gjesterolle i piloten. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Jepp, skrev det tidligere i tråden. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Greit nok første episode, men vi får se om det holder seg eller blir bedre. Det skal nok ikke mye til før det bilr kjedelig, men på den annen side så jeg ikke engang feridg den første episoden til Fringe. De er nå inne i andre sesong, og jeg har vært hekta lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå