Teipball Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Som sagt i en annen tråd. FlashForward er kanselert: http://tvbythenumbers.com/2010/05/13/report-flashforward-romantically-challenged-better-off-ted-scrubs/51371 Får i alle fall håpe de får til en avsluttende slutt på serien. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 *Som sagt i 2 andre tråder. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Jeg synes dette er gode nyheter. Serien hadde ikke overlevd om de hadde forsøkt å tyne den ut i flere sesonger. I og med at denne nyheten kommer så sent som nå, kan jeg bare gå ut ifra at den siste episoden tar høyde for en fortsettelse og at vi derfor ikke får en skikkelig avslutning. Det er jo på ingen måte positivt, men likevel bedre enn en lang fortsettelse, i mine øyne. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Litt synd at det har kommet en kanselering egentlig, har begynt å bli ganske så glad i serien =/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Ja egentlig jeg og, men har egentlig ikke noe imot at de avslutter serien nå. Håper bare de gjør det brukbart. At hele organisasjonen går ned, men tviler egentlig på noe fullverdig slutt. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Blir nok slik som Mahavishnu og Bradbury sier, at serien ikke kommer til å få noen slutt. Bare en fortsettelse som vi aldri får sett fortsettelsen av Har blitt ganske glad i FlashForward selv, og synes det er veldig dumt at det nå blir kansellert. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Da var det slutt og det var jo en veldig åpen slutt. Jaja, kanskje jeg skal lese novella som den er løst basert på. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 En serie med potensiale men som fallt litt gjennom på grunn av en middelmådig produksjon. Nå er Flashforward bare enda en blindpassasjer ombord serietoget på vei til det store intet. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg er glad de skjøt denne haltende hesten. Det var for mange irritasjonsmomenter i denne serien. Nesten like ille som Prison Break. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Drittslutt. Hadde eg visst det sluttet sånn hadde eg aldri fortsatt å se den etter eg visste den var kansellert. Hater sånne axinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå