DoktorBacon Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Tja, det blir jo småpirk. Kan jo være utallige grunner til at de overså kjedet til moren når de kledde av likene. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Har ikke sett flashforward på en stund og jeg ønsker å ta det opp igjen da det er kul serie. Det siste jeg kan husker er at han ene personen på sykehuset hadde dratt til japan for å finne jenta på restauranten. Noe mer husker jeg ikke Noen som vet sånn ca hvilken episode jeg er på? Endret 6. april 2010 av Wow 0_x Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 En ny fin episode og de drar plottet fint videre, noe jeg syntes de var dårlige til i starten av sesongen. Men det er enkelte ting som irriterer meg, her har man en gjeng med døde mennensker som tydeligvis var nakne, siden ingen hadde rester etter klær på seg. Mens kjedet var på moren til Abdi(?). Ville det ikke vært logisk å tatt av alt av klær/smykker når man først tar av alle klærne? Og når man draper Abdi, overraskende lite motstand det kom fra folkene hans da. De var da i ganske stort overtall og nåt lederen blir drept skulle jeg tro at de ble litt sinte. Bare småpirk, men kjenner at det irriterer meg. Forøvrig en ganske kul cliffhanger på episoden og får håpe at vi fortsetter der neste episode. Kan bli vanskelig å fange en kjeltring som kan se i framtiden. De sa jo etter at han ble drept, at folkene hans ikke likte han som leder, og ikke torde å si noe som helst til han om det... Men hvilken dag kommer episodene ut i USA? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) En ny fin episode og de drar plottet fint videre, noe jeg syntes de var dårlige til i starten av sesongen. Men det er enkelte ting som irriterer meg, her har man en gjeng med døde mennensker som tydeligvis var nakne, siden ingen hadde rester etter klær på seg. Mens kjedet var på moren til Abdi(?). Ville det ikke vært logisk å tatt av alt av klær/smykker når man først tar av alle klærne? Og når man draper Abdi, overraskende lite motstand det kom fra folkene hans da. De var da i ganske stort overtall og nåt lederen blir drept skulle jeg tro at de ble litt sinte. Bare småpirk, men kjenner at det irriterer meg. Forøvrig en ganske kul cliffhanger på episoden og får håpe at vi fortsetter der neste episode. Kan bli vanskelig å fange en kjeltring som kan se i framtiden. De sa jo etter at han ble drept, at folkene hans ikke likte han som leder, og ikke torde å si noe som helst til han om det... Men hvilken dag kommer episodene ut i USA? My bad, fikk ikke det med meg. Da var jo det helt greit. Episoden blir vist på torsdager i statene, så fredager for oss her hjemme. Endret 8. april 2010 av Teipball Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg synes denne episoden var helt ræva. Faktisk så fikk jeg uhyggelige assosiasjoner til Prison Break på sitt verste. Umulige gåter blir løst på tre sekunder, såpeoperalignende skuespill og idiotiske tilfeldigheter som jeg bare ikke klarer å la gå. Det virker tydelig at de har tenkt til å strekke ut denne serien så langt som overhodet mulig. Den kommer nok til å lide samme skjebne som ovennevnte serie. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Det kanskje største problemet til denne serien er jo at dramadelen ikke funker i det hele tatt. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Noen som veit om noen bokhandlere i Norge har FlashForward novellen av Robert J. Sawyer? Eventuelt et annen sted jeg kan bestille den? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 På Amazon http://www.amazon.co.uk/FlashForward-Robert-J-Sawyer/dp/0575091010/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1271167149&sr=8-1 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Irriterer at Dyson ble drept Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Enig, en av få karakter som er interesante i serien. Den andre jeg har en liten interesse for er Simon. De andre karakterene mangler noe. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Veldig dumt at han tok dagen, faktisk. Fikk litt 24 sesong 1-vibber når Michael Masse igjen dreiv og kommanderte hovedpersonen rundt samtidig som han holdt noen fanget. Artig å se Gaius Baltar i en liten rolle på slutten der. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg spår denne serien en tidlig død. Var kanon bra til å beynne med, nå er den kjedelig. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg spår denne serien en tidlig død. Var kanon bra til å beynne med, nå er den kjedelig. Må si meg 100% uenig, den begynte OK, nå er den kanonbra. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Seertallene har stupt, og daler fortsatt. Det må et mirakel til for å redde denne serien vil jeg tro, uavhengig av om den er blitt bedre eller ikke. For meg er den et greit tidsfordriv, intet mer og intet mindre. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Med Lost ferdig vil de nok gi Flashforward en annen sesong. 60-40% sjanse for at Flashforward blir fornyet nå. Åja, jeg synes den er bedre blitt etter pausen. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Uansett når serien slutter håper jeg de klarer å konkludere. Kjipt å bruke masse tid på denne middelmådigheten uten å få skikkelige svar på mysteriet. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) ingen innlegg etter siste episode, viser vel alt om hvor mye serien har tapt seg.... likte at Janis er dobbelt-agent! Endret 4. mai 2010 av -iL- Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg har vært ganske så kritisk til denne serien, men jeg synes faktisk den løftet seg et lite hakk forrige episode. Angående det med dobbeltagent, så ser jeg ikke bort ifra at det er han CIA-duden som jobber for det andre laget. Da får han Janis til å ta risikoen med å gjøre skittenarbeidet mens hun selv tror hun gjør det for en god sak. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Synes serien har blitt bedre, men savner karakterer jeg bryr meg om. Frost og Simon er vel de eneste, og nå drepte de Frost Ser ut som det denne sesongen kommer til å ende med et ganske åpent spørsmål,(et nytt blackout) og da blir det irriterende hvis serien ikke blir fornyet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå