Gå til innhold

Flashforward - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Noen som har sett 1xSpecial - Revealed (FlashForward.Revealed.WS.PDTV.XviD-aAF.avi) nuket her så får ikke til å laste den ned og finner den ikke noe annet sted. (nuket pga at den ble lastet opp med feil filnavn, det i parantesen er riktig)

Endret av egzeth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk fornyet tro på serien etter denne episoden, da vi fikk en del twists. Har de siste episodene følt at serien har vært lite engasjerende, og på en måte ikke sittet igjen med noe inntrykk av at dette er noe jeg burde se videre på. Men forrige episode var på et høyere nivå.

Jeg liker teorien om flere universer som eksisterer parallellt, men er usikker på hvor mye jeg vil se av det i serien.

Hva som skjer når vi endelig kommer til episoden der flashforward-dagen uspiller seg, vil egentlig være helt avgjørende for hele seriens skjebne. Uten at jeg er helt sikker selv på hva jeg vil skal skje, om det skal være mulig å forandre framtiden eller ikke, om det er noe parallellt univers eller ikke. Uansett greier jeg ikke å forestille meg hvordan de skal kunne lage noe videre historie fra denne serien etter dette punktet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Stemmer nok det. Ikke klag, vi som følger med på Entourage må nok vente i enda 5-6 måneder til før neste sesong kommer.

Følger selv med på Entourage... er litt annerledes med drama/

action-serier da - blir jo helt gal av slike laaaange pause :yucky: Dessutten er det ikke sesong-slutt heller da, bare "jule-pause+++". Mener å huske Prison Break hadde et halvt års pause i midten av sesong 2 eller no, så skal ikke klage nei...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Likte gårsdagens dobbelt-episode.

Svarte på mange spørsmål, og samtidig noen flere. Likte sentreringen rundt Simon og samtidig litt rundt Mark. Tenkte meg at Simon kanskje ikke hadde hatt noe flashforward, men ante ikke at han var Suspect Zero.

Lenke til kommentar

Likte selv godt den siste episoden. Blir spennende å se hva som skjer rundt Simon etterhvert, og ikke minst hva som skjer med søstra hans. For øvrig lurer jeg også litt på hvilken "organisasjon" som forårsaket "the blackout". :)

Gleder meg til neste episode. :D

Lenke til kommentar

Forrige episode så var Simon herlig, nå er jaggu meg Aaron like herlig og.

Har alltid likt skuespillern som spilte Aaron siden han var med i Oz, men nå begynner jeg virkelig å like karaktern. At han squadmaten til dattern til Aaron jobba for Jericho tenkte jeg ikke, men elsket hvordan Aaron banka han opp og hang ned som en pinata på bursdagen til dattern til sjefen for Jericho. Eneste minuset med denne historien var kanskje musikken i den scena han banka opp squadematen til datttern hans som viste seg å være tyster og senere viste seg å være den som skulle ta Aaron.

Mark og Lloyd begynner også å finne ut av ting. Og det kom litt framgang, endelig er de på vei til Somalia tilogmed sammen med Simon og uten Mark.

Forresten noen som la merke til Timbaland i den lille rollen på slutten? :p

Lenke til kommentar

Jeg la merke til ham og tenkte "Er ikke det Timbaland...?". Så gikk jeg inn på imdb og fant ut at det var noen helt andre. Eller, det var det jeg trodde i ca to sekunder før det gikk opp for meg at navnet han var oppført med var hans egentlige navn.

En ting jeg ikke helt skjønte i forrige episode, var hvordan de folkene kunne forutse denne blackouten. Mest av alt lurer jeg på hvordan de visste at folk kom til å se fremtiden sin.

Edit: Det har kanskje en sammenheng med hva som skjedde i Somalia på begynnelsen av 90-tallet...?

Endret av Bradbury
Lenke til kommentar

Eneste minuset med denne historien var kanskje musikken i den scena han banka opp squadematen til datttern hans som viste seg å være tyster og senere viste seg å være den som skulle ta Aaron.

Jeg fatter ikke hva som foregår oppe i lydmiksrommet til Flashforwardproduksjonen. Hvor mange ganger har ikke gode actionscener blitt delvis ruinert av at noen inkompetente fjolls absolutt skal legge til den mest upassende musikken de makter å finne. Musikkbruken sånn ellers er heller ikke veldig god, spesielt irriterer jeg meg over at de skal spille såpass dramatiske greier hver gang en scene avsluttes med en eller annen smått rystende avsløring. Det får litt motsatt effekt.

Men serien har tatt seg opp. Definitivt.

Lenke til kommentar

En ny fin episode og de drar plottet fint videre, noe jeg syntes de var dårlige til i starten av sesongen. Men det er enkelte ting som irriterer meg, her har man en gjeng med døde mennensker som tydeligvis var nakne, siden ingen hadde rester etter klær på seg. Mens kjedet var på moren til Abdi(?). Ville det ikke vært logisk å tatt av alt av klær/smykker når man først tar av alle klærne? Og når man draper Abdi, overraskende lite motstand det kom fra folkene hans da. De var da i ganske stort overtall og nåt lederen blir drept skulle jeg tro at de ble litt sinte. Bare småpirk, men kjenner at det irriterer meg.

Forøvrig en ganske kul cliffhanger på episoden og får håpe at vi fortsetter der neste episode. Kan bli vanskelig å fange en kjeltring som kan se i framtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...