Gå til innhold

Flashforward - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var den sett i 720p. :)

Faen i helvete, var det siste episoden før etter jul? :(

BRA episode, denne likte jeg. Slutten var også spennende. Litt dumt at plutselig gikk det så fint mellom Simcoe og Olivia og at de kunne snakke sammen og gi hverandre en klem osv. Men ellers var det sterkt. Helt sykt om vi må vente et par mnd på neste episode da. Jaja, godt å se at de ihvertfall gir oss en god episode før juleferien! :)

Lenke til kommentar

Spoiler for de som følger USA-tider: (Altså kommentar til episode 10)

Oi, her ble mye av handlingen fremover avslørt. Jeg synes det var rimelig sjokkerende at Mark og Demetri havner i en konflikt hvor Mark helt på slutten nevner at Demetri er kilden til lekkasje og at han bruker det at han ikke så noe som et cover for hva han så. Dermed er det noe i det med at Mark kommer til å skyte Demetri 3 ganger i brystet?

Dette åpner jo veldig for hvem som virkelig er bad-guysa her. Er det Lloyd? Han andre britiske? Er det Demetri? Noen folk i Hong Kong? Helt forvirra nå jeg. :p

Endret av danidic
Lenke til kommentar

Detta var en episode i ren (nesten) Lost stil. Svar og spørsmål om utrolig mye. Simon snill? lr bare en god skuespiller?. Og greia rundt Demetri og Mark (som forøvrig irriterer meg mer og mer). Virker som det er noe stort som er på gang. Er det en badgang lr flere grupper?

Føler iaff at Flashforward ble en smule mer spennende nå. Blir lenge å vente på neste episode. Hvis det ikke får the axe før den tid?

Endret av tobn
Lenke til kommentar

Så reklame for denne serien på tv2, før den begynte da.. Og det så spennende ut. Har sett alle episodene som er blitt vist på tv. Å har vært hektet fra første episode, dette er nesten like bra som Lost, ikke helt men nesten. Etter min mening

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om dette er tatt opp i tråden hittil: Flashforwardene kommer til å skje rett og slett fordi dem så dem. Det dem så i flashforwarden sin bør være basert på det faktum at dem har sett flashforwarden. De kjemper imot dem, løper etter dem osv. Dette i seg selv kommer til å føre til at flashforwardene kommer til å skje.

Lenke til kommentar

Høres jo rimelig usannsynlig ut da. Hvordan kan alle menneskene i hele verden ende opp med å gjøre det samme og være på det samme stedet de så når de VET at det "er meningen"? Og hvordan kan de da ikke tenke på at dette er tidspunktet de de så for 6 måneder siden og ikke la det påvirke oppførselen deres?

Ikke det at noe i serien er veldig sannsynlig, da. Men den forklaringen der er jo helt på jordet.

Endret av danidic
Lenke til kommentar

Hm, er av den oppfatningen selv. Men i en av episodene gir hovedkarakteren (husker ikke navn) undertøy til kona, hvor hun da innser at dette undertøyet er det hun bruker i sin flashforward. Hvis han ikke hadde hatt flashforward, er det sannsynlig at dem hadde havnet i den situasjonen hvor han hadde gitt det spesifikke undertøyet til henne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...