Gå til innhold

Flashforward - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, han sa at de hadde en jericho missil. :)

Hmm mja.. Det private militaerfirmaet het Jericho PMC ogsa. Husker ikke hva de kalte missilen.

Jepp, fikk ikke med meg at de het det. :p

Likte at vi fikk flere scener med Simon i denne episoden, spennende type. Likte også det at de prøvde å forandre fremtiden sin i denne episoden, og at det er litt usikkert om det går an eller ikke. At det var flere med lik tatovering på armen skjønte jeg forresten lenge. :p

Lenke til kommentar

Jeg må si meg litt enig med Dotten i begynnelsen av tråden da.. Karakterene blir litt tomme, og Joseph Fiennes går meg litt på nervene siden han er altfor emo.

Ellers så tror jeg det kommer til å bli en ganske tom "revealing" av hvordan blackouten skjedde.

Hvis de laget et device ellernoe som blacka ut alle, hvor tilfredstillende vil det være å vite?

Det er jo bare jallascience anyway.

Lenke til kommentar

De mangler fortsatt endel på karakterene ja, når det kom en jeg begynte å bli veldig interessert i så hoppet han ned fra taket. De kunne gjerne vente noen episoder med det, slik at det faktisk hadde brydd meg nevneverdig.

For meg så sliter Flashforward litt mye nå. Pokerspillet i siste episode virket veldig påtvunget, som om en eller annen manusforfatter med pokerfetisj hadde veldig lyst til å presse det inn der. Plottet med den forsvunnede datteren som returnerte virker også veldig far-fetched. Minner litt om Prison Break i sesong 2 dette, hvor man viklet seg inn i litt vel mye konspirasjonsteorier. :)

Får håpe denne tar en Jericho og eskalerer voldsomt i kvalitet i siste halvdel av sesongen.

Lenke til kommentar

Det er 2 episoder igjen av første delen av sesong 1 av Flashforward, 11 episoder i første omgang. Så etter nyttår 14 episoder.

Likte ikke helt episoden sist, men den var grei. Veldig stereotypisk mye av det, men likte det at vi fikk svar på hvorfor han legen ville ta livet sitt. Tiltross for at jeg egentlig ikke har klart å bry meg et dugg om karaktern tiltross for at jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...