Nevnarion Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Episoden var god, spesielt mot slutten. Spennende at det nå er flashforwards som ikke kan skje. Veldig bra cliffhanger med datteren til Aaron også, spørs om det er drøm eller virkelighet da. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Spennende episode. De som angrep Humvee'en, han Mike kalte de "Jericho's"? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Nei, han sa at de hadde en jericho missil. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Forresten sist gang jeg snakket om at Flashforward fikk en forlenget sesong, sa jeg at det ville bli en full sesong på 22 episoder. Dette ble endret litt samme dag, og sesong 1 vil innholde hele 25 episoder. http://ausiellofiles.ew.com/2009/10/12/thi...ts-full-season/ Endret 8. november 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hehe, hørt på BBC World Service i morges: "A massive blackout in Brazil left tens of millions of people in darkness" Selvsagt snakk om power blackout, men det nevnte de først i neste setning. Måtte le litt. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Nei, han sa at de hadde en jericho missil. Hmm mja.. Det private militaerfirmaet het Jericho PMC ogsa. Husker ikke hva de kalte missilen. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg tenkte at det vil være lett å hyre ghosts til å gjøre slike suicide-missions, da de allerede oppfatter seg selv som døde. Så jeg kan videre tenke meg at det blir en liten dead-end om de ikke finner ut hvem som hyret de. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Regner med at Jericho-gutta er de samme som de skumle tatoveringsmennene på slutten der. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Det virker sånn. Men jeg tviler. Ellers likte jeg episoden, endelig så er det en vanlig snill hovedperson som ikke nølte med å skyte noen. Enn Jack på Lost f. eks som tar en Grey`s Anatomy hver gang har er i nærheten til å gjøre noe sånt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Grei episode denne uken. Er ikke så spennende, dog. Menmen, er vanskelig å slutte å følge med. Grei underholdning er det vel. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Nei, han sa at de hadde en jericho missil. Hmm mja.. Det private militaerfirmaet het Jericho PMC ogsa. Husker ikke hva de kalte missilen. Jepp, fikk ikke med meg at de het det. Likte at vi fikk flere scener med Simon i denne episoden, spennende type. Likte også det at de prøvde å forandre fremtiden sin i denne episoden, og at det er litt usikkert om det går an eller ikke. At det var flere med lik tatovering på armen skjønte jeg forresten lenge. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg må si meg litt enig med Dotten i begynnelsen av tråden da.. Karakterene blir litt tomme, og Joseph Fiennes går meg litt på nervene siden han er altfor emo. Ellers så tror jeg det kommer til å bli en ganske tom "revealing" av hvordan blackouten skjedde. Hvis de laget et device ellernoe som blacka ut alle, hvor tilfredstillende vil det være å vite? Det er jo bare jallascience anyway. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 De mangler fortsatt endel på karakterene ja, når det kom en jeg begynte å bli veldig interessert i så hoppet han ned fra taket. De kunne gjerne vente noen episoder med det, slik at det faktisk hadde brydd meg nevneverdig. For meg så sliter Flashforward litt mye nå. Pokerspillet i siste episode virket veldig påtvunget, som om en eller annen manusforfatter med pokerfetisj hadde veldig lyst til å presse det inn der. Plottet med den forsvunnede datteren som returnerte virker også veldig far-fetched. Minner litt om Prison Break i sesong 2 dette, hvor man viklet seg inn i litt vel mye konspirasjonsteorier. Får håpe denne tar en Jericho og eskalerer voldsomt i kvalitet i siste halvdel av sesongen. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Historien med japanerdama og amerikanske duden er skikkelig bra syntes jeg! er litt sucker for unreal romance da. haper de finner hverandre.. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Spennende episiode i dag, og nå får man se ting fra enda flere vinkler. Håper faktisk at disse to lovebirdsa finner hverandre. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hvor mange episoder er det igjen før julepausen? Det står ikke oppsatt noen flere eps på imdb, så kan det tenkes at E09 var den siste? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Vet ikke helt om julepausen, men det er ihvertfall en uke pause nå. Neste vises i USA om 2 uker, 3. des. (E10) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Det er 2 episoder igjen av første delen av sesong 1 av Flashforward, 11 episoder i første omgang. Så etter nyttår 14 episoder. Likte ikke helt episoden sist, men den var grei. Veldig stereotypisk mye av det, men likte det at vi fikk svar på hvorfor han legen ville ta livet sitt. Tiltross for at jeg egentlig ikke har klart å bry meg et dugg om karaktern tiltross for at jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Episode 10 ble merkelig nok sendt i Australia i dag, og er ute på webben. Dette blir den siste episoden før nyttår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå