Nevnarion Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Ja, merka også det. Syns det er en del merkelig bruk av musikk i denne serien. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Hø? Hvilken musikk tenker dere på i starten? Den Lost-ish/Michael Giacchino-ish i starten? Eneste jeg husker var sånn typisk bakmusikk på toget. Sliter forresten med Joseph Fiennes selv på serien. Han alltid vært bra skuespiller har flere sagt, men akkurat i Flashforward vises dette veldig lite. Og jeg er ikke sikker på om det er skuespillern som har skyld i det eller om det da er meg eller på grunn av regi`en. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Noe popmusikk som ble spelt når Markie løp etter de maskerte pøblene. Jeg ser virkelig ikke vitsen i å drepe stemningen. Fiennes er ok han, men merker at den amerikanske aksenten er litt konstruert. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Tenkte på når de spilte David Bowie mens Mark løp etter han ene maskefyren ja. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Vel kanskje fordi en settning som spilles heter det samme som episoden? Endret 31. oktober 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Vel kanskje fordi en settning som spilles heter det samme som episoden? For episoden er helt sikkert ikke oppkalt etter sangen. Syns bare det virka litt for påklistra rett og slett, at det ble brukt bare for å få fram meningen med episodetittelen. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Synes det er bra at de holder serien til rundt den dagen episodene sendes i USA (var Halloween forrige episode), gjør det litt mer virkelig. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Noen som vet hvorfor Flashforward har byttet plass med "torsdag kveld fra nydalen" på tv2? Har flashforward så dårlige seertall at det blir flyttet til sent på kvelden til fordel for "torsdag kveld fra nydalen". Da må jeg si at at serien ikke akkurat gjør det bra i norge Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Noen som vet hvorfor Flashforward har byttet plass med "torsdag kveld fra nydalen" på tv2? Har flashforward så dårlige seertall at det blir flyttet til sent på kvelden til fordel for "torsdag kveld fra nydalen". Da må jeg si at at serien ikke akkurat gjør det bra i norge Kanskje det er for mange som laster ned isteden for å se episodene å tv2? Selv har jeg ikke muligheten til å se de på TV'n, i og med at jeg må legge meg kl 20:30 for å jobbe om natten. Ellers skulle jeg gjort det jeg kunne for å hjelpe til med seertallene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hjelper det bare å slå på TV 2 på boksen og la den stå på liksom? Kan sikkert gjøre det liksom. Andre som er oppe i natt for å se neste episode? Digg med fri på fredag gitt. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hjelper det bare å slå på TV 2 på boksen og la den stå på liksom? Kan sikkert gjøre det liksom. Andre som er oppe i natt for å se neste episode? Digg med fri på fredag gitt. Jeg har nettopp laget en tråd om det, for jeg er litt usikker på hvordan de måler seertall, så håper deter noen som har et bra svar til meg. For øvrig, så skal jeg jobbe i natt, så det blir nok FF i morra på meg, sammen med The Mentalist, Bones og CSI: Las Vegas. Litt av noen tvkvelder i USA på torsdager gitt. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Hjelper det bare å slå på TV 2 på boksen og la den stå på liksom? Kan sikkert gjøre det liksom. Andre som er oppe i natt for å se neste episode? Digg med fri på fredag gitt. Jeg har nettopp laget en tråd om det, for jeg er litt usikker på hvordan de måler seertall, så håper deter noen som har et bra svar til meg. For øvrig, så skal jeg jobbe i natt, så det blir nok FF i morra på meg, sammen med The Mentalist, Bones og CSI: Las Vegas. Litt av noen tvkvelder i USA på torsdager gitt. Hjelper nok ikke å bare lå mottakeren stå på nei. Det er ingen måling elektrisk sett. Seertall måles/regnes ut i fra statistisk analyse. Analysebyråer samler inn data bla. tilfeldige personer, la oss si 1000 personer, og regner ut matematisk hvordan dette gjelspeiler seg over hele landet, og dette med svært god tilnærming. Har tatt statistikk fag for noen år siden, men er vel noen andre som kan svare deg mer nøyaktig, da det meste hos meg begynner å svinne henn edit: En liten feil der. Er nok litt elektronisk måling med inn i bildet ja. Men hovedelementet er uansett statistisk analyse. Hvordan måles lyttertall og seertall? Endret 5. november 2009 av JoaJoa Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Aha.. I USA er det jo visse familier som har en Nielsen box som registrerer hva de ser, er det ikke? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Likte denne episoden, ikke en overfokusering på Mark. Bare en normal fokusering for engangskyld. Dem var jo mer sentral enn Mark i denne episoden. Synes Gough-fyren spilte bra i dag, virkelig drastisk det han gjorde. Likte den overall fokuseringen på "ghosts" også. Aaron sin story liker jeg bedre og bedre, men hvem søren var de som angrept bilen til dattern i Irak? Og er det en drøm eller virkelighet Aaron hadde på slutten der når dattern plutselig satt ved stuebordet? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 "They were not Hadji's" sa han jo, så jeg regner med at det faktisk har en viss relevans med det mystiske hovedplottet. Ellers viser jo serien hvorfor den hittill er underlegen feks. Lost. FBI-fyren tok selvmord, men jeg synes ikke det var det spor rørende. Hvorfor? Fordi jeg aldri ble kjent med denne gråe karakteren. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det er en liten ting som plager meg. Dersom jeg hadde et flash forward der f.eks en fugl fløy i vinduet rett bak meg, da hadde jeg på det tidspunktet i fremtiden kommentert at dette så jeg i mitt flash forward. Da burde jeg også se i mitt flash forward at jeg faktisk kommenterte dette. Hvorfor er det ingen med "deja vu" i sine framtidsvisjoner? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det er en liten ting som plager meg. Dersom jeg hadde et flash forward der f.eks en fugl fløy i vinduet rett bak meg, da hadde jeg på det tidspunktet i fremtiden kommentert at dette så jeg i mitt flash forward. Da burde jeg også se i mitt flash forward at jeg faktisk kommenterte dette. Hvorfor er det ingen med "deja vu" i sine framtidsvisjoner? Det er faktisk et stort problem.. Siden ingen faktisk oppforer seg som de allerede har sett flashforwardet, i framtiden.. Vet ikke hvor de kommer til a ta serien i framtiden, men allerede har jo ting skjedd som er i konflikt med flashforwardene, sa det kan hende at det ikke er sant. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det er jo litt av det serien handler om, hvorvidt det er reelle flashforwards, og om det i så tilfelle er mulig å endre framtiden. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Likte denne episoden veldig mye, sikkert den beste så langt. Likte den skuespilleren mye, så det var synd at han måtte dø så tidlig. Dumt, men vist på en bra måte. Blir spennende fremover nå som noe som "skulle skje" i flashforwardene ikke kan skje. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Angående de som de forfulgte i Irak, tatt i betraktning bekledning og utsyr, så virker det som de var fra et privat sikkerhetsfirma. men hvorfor skulle de drepe henne er uklart. Merker at dialogen flere steder er litt svak(Demetri og hu dama som skal gifte seg,spesielt), og det gjør også at episoden blir under gjennomsnittet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå