Marbash Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Flashforward burde vært konseptet for ny 24 sesong, bare at alle ser 24 timer frem i tid Skal de bytte på å ta powernaps for å se hva som skjer da eller? Haha, høres spennende ut.. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg elska musikken på slutten her, virket originalt selv om noen kanskje syns det va tullete. Jeg har virkelig sansen for slikt Lenke til kommentar
Hooogen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg syns musikken gjorde det kjempe spennende, men så er ikke jeg veldig musikkjenner og bryr meg sjelden om åssen type musikk det er. Funka hvertfall! Forøvrig knall bra episode! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Melder meg på i denne tråden. Episode 5 var meget bra sammenlignet med de forrige i mine øyne. Kvaliteten på serien er i mine øyne veldig varierende, men nå synes historien begynner å bli kompleks nok samt at hovedpersonene begynner å få såpass med dybde at jeg ikke klarer stoppe å se på. Bra underholdning. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 En av shorunnerne er forøvrig fjernet, ryktebørsen vil ha det til at sjefene ikke er fornøyd med kvaliteten. Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 En av shorunnerne er forøvrig fjernet, ryktebørsen vil ha det til at sjefene ikke er fornøyd med kvaliteten. ... Hæ?!! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 En ting som også er verdt å legge merke til var at både den nåværende presidenten og senatoren så seg selv som president i sin flash forward. Jeg lurer egentlig mest på hva det er som avgjør om en persons fremtid vil skje eller ikke. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Du vet ikke hva du snakker om, Dotten. Showrunnere er folk som har vært på serien fra dag 1 og vært med i oppstarten. Guggenheim(blant annet mannen bak Eli Stone) var bare en produsent ABC hadde satt inn på Flashforward etter piloten for å sikkert gjøre serien mer "mannsterk", derfor kan gå ifra prosjektet så tidlig når han ikke er nødvendig lenger. Siden Flashforward fikk en full-sesong pickup, som gjør at serien er også tilbake engang etter nyttår med de resterende episodene av en full sesong(trolig nok ala Lost som er mellom 20-23 episoder). Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 En av shorunnerne er forøvrig fjernet, ryktebørsen vil ha det til at sjefene ikke er fornøyd med kvaliteten. ... Hæ?!! EXCLUSIVE!!FLASHFORWARD Ditches Showrunner Marc Guggenheim!! Du vet ikke hva du snakker om, Dotten. Showrunnere er folk som har vært på serien fra dag 1 og vært med i oppstarten. Guggenheim(blant annet mannen bak Eli Stone) var bare en produsent ABC hadde satt inn på Flashforward etter piloten for å sikkert gjøre serien mer "mannsterk", derfor kan gå ifra prosjektet så tidlig når han ikke er nødvendig lenger. Siden Flashforward fikk en full-sesong pickup, som gjør at serien er også tilbake engang etter nyttår med de resterende episodene av en full sesong(trolig nok ala Lost som er mellom 20-23 episoder). Jeg henviser til en av sidene som har mer insideinformasjon enn de fleste annet, hva showbiz angår. Kanskje de ikke vet hva de snakker om, du får maile AICN og Hollywoodreporter om at de gjør feil ved å omtale Guggenheimer som showrunner. Selv ABC omtaler Guggenheimer som co-showrunner (eller nå eks-showrunner...), fy skamme dem. Så, det var? Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Jeg er nok med Mahavishnu her; No biggie! For å sitere artikkelen du henviser til: "Evidence suggests network executives were unhappy with the quality of the show's post-pilot storytelling." Direkte oversatt: Beviset KAN TYDE PÅ AT sjefene ikke er fornøyd med kvaliteten etter piloten. Så det er altså ingen "ryktebørs" ute å går, men en drøy konkludering fra Aititcool.com For meg er ikke dette verre enn da JJ Abrams trakk seg mer og mer fra LOST (som han var med på å skape) etter piloten. Idag har han ingenting med LOST å gjøre kreativt. Guggenheim er, som Mahavishnu sier, kun en produsent (sjekk IMDB). Så her er det Aititcool.com som har tenkt litt relativt rundt begrepet "showrunner". Flashforward er laget av David S. Goyer og Brannon Braga, og det hadde vært verre hvis en av dem plutselig skulle finne på å stikke av! Endret 28. oktober 2009 av OCKi Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg tror du mistet poenget. Mahavishnu skrev at jeg ikke hadde greie på hva jeg snakket om, siden jeg omtalte Guggenheim som "showrunner". Noe som er en temmelig tøff og bastant påstand all den tid ikke bare de større mediene omtaler han som en av showrunnerne, men også ABC gjør dette. Hans definisjon av begrepet er en heller smal (og jeg vil også hevde) uriktig bruk av den. Det blir som å hevde at de som leder Smallville i dag ikke er showrunners, fordi det ikke er de som opprinnelig startet showet (som var Millar og Gough, som trakk seg for et par år siden). Eller er det folks påstand at Smallville ikke har showrunners lenger? Jeg tror folk må skille mellom creators og showrunners her. Gjerne send en klage til ABC for å omtale han som showrunner på sin egen hjemmeside Å bruke imdb som kilde, som baserer seg utelukkende på brukrbidrag, er heller shabby (dog stemmer det at han er produsent, aldri sagt annet). Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Ingen andre som er oppe nå for å se på episode 6? Glemte å lete etter tråd for denne serien. Liker den så langt, litt dårlig acting osv men synes det er et spennende plott uansett og må se neste episoden hver uke. Nå er episode 6 klar for å sees om 20 min, gleder meg! Endret 30. oktober 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Seff oppe for å se den. Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Gjerne send en klage til ABC for å omtale han som showrunner på sin egen hjemmeside Å bruke imdb som kilde, som baserer seg utelukkende på brukrbidrag, er heller shabby (dog stemmer det at han er produsent, aldri sagt annet). Whatever. Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 ... WOOOOW! Denne episoden var toppen av kransekaken! Omtrent alt som har skjedd i de forrige episodene ble ramset opp i, og det var utrolig mange spenningsmomenter i denne episoden. Dette var virkelig bra! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg likte den ikke noe særlig. Episoden i seg selv var grei, men synes skuespillet ikke er noe særlig. Olivia er den eneste jeg synes utmerker seg som god skuespiller. Det er noe unaturlig med scenene der Joseph Fiennes blir sint. Men det kan være jeg tar feil, og det kan være at det ikke er skuespillernes, men kanskje regissørens feil. Noen andre som er enig? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Haha tenkte at begge hadde feil. At Gough og Demetri skulle finne en vanlig Halloween-fest, og at maske-folkene Mark løpte etter var bare noen vanlig folk. Demetri og Gough fant derimot noe. Liker virkelig Simon/Dominic Monaghan, karaktern funka faktisk. Mystisk person som Flashforward trenger. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg likte den ikke noe særlig. Episoden i seg selv var grei, men synes skuespillet ikke er noe særlig. Olivia er den eneste jeg synes utmerker seg som god skuespiller. Det er noe unaturlig med scenene der Joseph Fiennes blir sint. Men det kan være jeg tar feil, og det kan være at det ikke er skuespillernes, men kanskje regissørens feil. Noen andre som er enig? Agreed. Ser det selv. Har aldri sett noe av Fiennes før, men akkurat i Flashforward synes jeg det har vært varierende. Når det gjelder Simon, så virker det som en spennende karakter som jeg gleder meg til å se mer av. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Denne episoden likte jeg godt, den åpnet veldig bra med at vi endelig fikk se mer av Simon, som viste seg å være en så spennende karakter som serien trenger. Uvant rolle å se Dominic i, men det funker. Scenen hvor trekantdramaet nådde toppen i stua hjemme hos Mark og Olivia var fantastisk, masse tråder som begynte å snurpe seg sammen. Reaksjonen til Lloyd når han ser hvor han er var priceless. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Noterer meg en ny spenningssekvens akkopangnert av upassende musikk. Håper ikke det blir malen fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå