Gå til innhold

Flashforward - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg reagerte på den musikken, jeg også. I forrige epoisode hadde de Björk - It's Oh So Quiet i den scenen hvor bussen kjører uti vannet. Riktignok var det ikke like ille som den du nevner, men nok til at i hvert fall løfter et øyebryn...

Jeg ble også litt skuffet over måten de prøver å gjøre politisjefen mer interessant. "...what you did to that woman six years ago". Dette er nesten noe jeg ville ha forventet av en såpeopera.

Lenke til kommentar
Jeg reagerte på den musikken, jeg også. I forrige epoisode hadde de Björk - It's Oh So Quiet i den scenen hvor bussen kjører uti vannet. Riktignok var det ikke like ille som den du nevner, men nok til at i hvert fall løfter et øyebryn..

Björk-greia synes jeg var ålreit, fordi hele scenen hadde litt kunstneriske vibber over seg. Men når brorparten av hovedkarakterene i episodens siste scene blir overfalt av asiatiske hitmens så hadde jeg håpet på at de hadde tatt hele situasjonen litt mer seriøst.

Dette var veldig snodig.

Lenke til kommentar

Denne episoden var litt "wtf?" for min del...til tider var den totalt uinteressant, og jeg ble skuffet over at vi ikke fikk se noe mer av Simon. I tillegg var musikkbruken på slutten helt totalt off. Nei jeg vet ikke jeg, det må komme ett eller annet stort og fangende snart for å holde på oppmerksomheten min.

Lenke til kommentar

Jepp, la også merke til det. Hadde vært tøft om David Palmer var president i denne serien :p

Musikken under skuddsekvensen er noe av det rareste jeg har sett under en seriøs serie. Begynte å få tanker rundt filmen "Hot Fuzz" da musikken kom, og det var vel ikke meningen.

Lenke til kommentar
Ellers ble jeg overrasket over at en slik serie hadde såpass mye lesbian action.

Hun døde jo. Gud straffet henne. :roll:

Det var da voldsomt fin form de skulle være i etter å såvidt ha dodga den RPGn da

Vel, bilen var jo tom når den eksploderte. Ikke helt troverdig, men det kan svelges.

Grei episode, noen ting virket veldig utenfor hele serien, men det ble fint linket opp igjen mot slutten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...