DoktorBacon Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg synes faktisk dette var sesongens beste episode helt frem til mest idiotiske bruken av musikk jeg har hørt noensinne. Hva faen hadde karakokeversjonen av Bob Dylan i en intens skytesekvens å gjøre? Ellers ble jeg overrasket over at en slik serie hadde såpass mye lesbian action. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg reagerte på den musikken, jeg også. I forrige epoisode hadde de Björk - It's Oh So Quiet i den scenen hvor bussen kjører uti vannet. Riktignok var det ikke like ille som den du nevner, men nok til at i hvert fall løfter et øyebryn... Jeg ble også litt skuffet over måten de prøver å gjøre politisjefen mer interessant. "...what you did to that woman six years ago". Dette er nesten noe jeg ville ha forventet av en såpeopera. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg reagerte på den musikken, jeg også. I forrige epoisode hadde de Björk - It's Oh So Quiet i den scenen hvor bussen kjører uti vannet. Riktignok var det ikke like ille som den du nevner, men nok til at i hvert fall løfter et øyebryn.. Björk-greia synes jeg var ålreit, fordi hele scenen hadde litt kunstneriske vibber over seg. Men når brorparten av hovedkarakterene i episodens siste scene blir overfalt av asiatiske hitmens så hadde jeg håpet på at de hadde tatt hele situasjonen litt mer seriøst. Dette var veldig snodig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg syntes også björk passet veldig godt inn. Forresten så må jeg si jeg var veldig skeptisk til denne serien. Syntes konseptet virket litt merkelig. Men det var før jeg begynte å se den. I kveld har jeg sett fem episoder på rappen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Denne episoden var litt "wtf?" for min del...til tider var den totalt uinteressant, og jeg ble skuffet over at vi ikke fikk se noe mer av Simon. I tillegg var musikkbruken på slutten helt totalt off. Nei jeg vet ikke jeg, det må komme ett eller annet stort og fangende snart for å holde på oppmerksomheten min. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Reagerte også på musikken, hehe. Men synes Björk i forrige episode egentlig passet veldig fint Lenke til kommentar
tobn Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Det var da voldsomt fin form de skulle være i etter å såvidt ha dodga den RPGn da Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Se episode 6 preview her Fikk ikke til den forbannade embed greien, så dere får ta dere bryet med å klikke på linken istedenfor. Episode 6 ser ihvertfall veldig lovende ut! Endret 24. oktober 2009 av FredrikH Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 For øvrig en morsom liten detalj at Frank John Hughes spiller "press secretary" i denne episoden (han som introduserer presidenten overfor pressekorpset), når mange av oss kjenner ham som Tim Woods, secretary of Homeland Security i sesong 7 av 24. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ja, jeg la merke til det. Ventet på at Allison Taylor skulle dukke opp. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jepp, la også merke til det. Hadde vært tøft om David Palmer var president i denne serien Musikken under skuddsekvensen er noe av det rareste jeg har sett under en seriøs serie. Begynte å få tanker rundt filmen "Hot Fuzz" da musikken kom, og det var vel ikke meningen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Tenkte også på det, hadde vært morsomt om de flettet de to universene. Men samtidig hadde det ødelagt serien, siden Jack Bauer hadde løst alle problemene på 24 timer. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hadde gledet meg ei heile veka til neste episode og klarte selvfølgeleg å gløyma det Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Nokon tanker rundt dei daue kråkene? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ellers ble jeg overrasket over at en slik serie hadde såpass mye lesbian action. Hun døde jo. Gud straffet henne. Det var da voldsomt fin form de skulle være i etter å såvidt ha dodga den RPGn da Vel, bilen var jo tom når den eksploderte. Ikke helt troverdig, men det kan svelges. Grei episode, noen ting virket veldig utenfor hele serien, men det ble fint linket opp igjen mot slutten. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Tror ikke hun døde. Hun lå blødende, men vi så vel ikke at hun døde??? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Tror ikke hun døde. Hun lå blødende, men vi så vel ikke at hun døde??? Vi ser ikke siste ånedrag eller noe sånt, så hva som skjer videre blir (selvsagt) spennende. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 De la vel heller opp til at hun ble skutt der hvor den eventuelle ungen skulle ligge. Altså skal det veldig mye til for at flashforwarden går i oppfyllelse. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Flashforward burde vært konseptet for ny 24 sesong, bare at alle ser 24 timer frem i tid Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Flashforward burde vært konseptet for ny 24 sesong, bare at alle ser 24 timer frem i tid Skal de bytte på å ta powernaps for å se hva som skjer da eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå