Gå til innhold

Flashforward - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Wow! Ti poeng til meg for å tippe at Lloyd ville ha noe med blackouten, eller de som var ansvarlig for den, å gjøre!

Likte episode 4 ganske godt når det kom til mellom- og sluttdelene av episoden. Litt dødtid, men ellers en grei episode! Likte blant annet den nye karakteren Edd Edd, ganske snål og mystisk kar han der.

Nå har vi jo i tillegg fått vite at Simon og Lloyd har noe med blackouten å gjøre, ihvertfall Simon.

Endret av FredrikH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, er litt som Dan Brown sine bøker med sine cliffhanger-kapitler.

Dette var en episode med fokus på karakterbygging, som jo er bra. Isolert sett kanskje litt kjedelig, men i den større sammenheng så vil det kunne styrke serien.

Om hobbiten klarer å spille skurk får tiden vise. Der er jeg litt skeptisk, men det er fullt mulig at han overrasker.

Lenke til kommentar
Det er ikke akkurat så mye progresjon og tempo i denne serien, men de er glade i å avslutte med et bang. Der var plutselig hobbiten med sine skumle planer.

Episode en, to og tre har jo bare hatt progresjon og ihvertfall tempo. Jeg skjønner ikke helt hva du sikter til... Denne episoden var et unntak!

Endret av FredrikH
Lenke til kommentar

Episoden var helt grei, den nye karakteren, Ned, kan bli spennende å følge videre med tanke på hans totale mangel på bekymring. Som en kontrast til Demetri som er stadig mer bekymret for sin fremtid.

Høydepunktet med episoden var uansett slutten, med den endelige og etterlengtede introduksjonen av Dominic Monaghans karakter, Simon. Ikke overrasket over at han viser seg å være tilsynelatende seriens skurk, men det blir spennende å se hvordan det passer til skuespilleren. For oss som er vant med Dominic som koselig hobbit eller Charlie i LOST, så blir dette en stor overgang. Tiden vil vise om det er bra. :)

Lenke til kommentar

han sier på slutten noe slikt som: Vi er skyldige i den største katastrofen i menneskets historie.

Vel, for meg ser det ut som at folk sovnet litt, så våknet de, åsså snakket de om det som hadde skjedd.

Har liksom ikke fått følelsen med omfanget av denne blackouten enda. Det har de ikke vært flinke nok til. Håper og tror at vi gradvis vil få se mer slike scener som vi gjorde i forbindelse med Ned i denne episoden.

Ellers likte eg godt episoden.

Lenke til kommentar
han sier på slutten noe slikt som: Vi er skyldige i den største katastrofen i menneskets historie.

Vel, for meg ser det ut som at folk sovnet litt, så våknet de, åsså snakket de om det som hadde skjedd.

Ikke glem at bortimot hver eneste bil som var i fart, krasjet. Det samme skjedde også med mange fly. Det var nok verre enn at folk bare sovnet litt.

Edit: fikse quote-tag

Endret av Bradbury
Lenke til kommentar
Det virker som om du bagatelliserer alvorligheten av denne hendelsen.

Nei, han mener at det virker som at serien bagatelliserer alvorligheten av hendelsen. Eller rettere sagt lar være å vise oss det.

Takk Nevnarion. Trodde det var greit å forstå :)

Men som sagt så håper eg at vi får stadige drypp av hva som skjedde slik vi fikk med busscenen. Kan igrunn forstå litt serieskaperne også, ville jo bare blitt en vill orgie i CGI og da kan man heller la seerne få litt etter litt.

Men skoler og alle funksjoner funker så unormalt normalt (:)) så kjapt etter hendelsen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...