miseryy Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Heia, nå er det ikke mange timer igjen til jeg reiser til Ayia Napa, og jeg lurte på en ting. Jeg hadde tenkt å ta med en sånn dærre boomblaster, slik som den her; http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...px?plid=124163# med på turen. Men det jeg lurte på, siden den blir garantert ødelagt hvis jeg har den som vanlig bagasje, da må jeg jo nesten ha den som håndbagasje (den passer fint i en vanlig bag). Greia er at den veier kanskje en smule mer enn det tillatt, er det mulig å kjøpe mer vekt for å si det sånn? Eller må jeg nesten la den være hjemme? Flyr med Thomas Cook, forresten. Håper på svar, selv om det er ganske sent! Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Det første du bør sjekke er om den går under maxmålene flyselskapet har satt. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Bagasjereglene sier maks 5 kg håndbagasje med største dimensjon 44 cm. Spilleren er 7,7 kg og 63 cm. Endret 3. august 2009 av robertaas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå