Pilkern Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Hoola! Lurte på om noen vet om disse herlige dinosauruskjeksene fortsatt er til salgs et eller annet sted? Fant dessverre ingen bilder av pakningen på internett, men håper dere vet hvilken kjeks jeg mener Endret 2. august 2009 av Pilkern Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Denne? Aner ikke, men husker de var jævla gode Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg tror de selger det på butikken nær meg, men jeg er ikke helt sikker. Skal sjekkes snarest. Husker de var gode Lenke til kommentar
Gloryhoundz Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 om noen finner hvor disse selges så ROP UT!! for de er jævelig digge, må være blandt de beste kjeksene som er / har vært på markedet ass. Lenke til kommentar
Sweetpea Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Tror de fortsatt har dinosaurkjeks på Coop. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Tror Helgø Matsenter fortsatt selger Dinosaurkjeks. Du kan eventuelt spørre innkjøpssjefen til din nærbutikk om det hadde vært mulig å ta inn produktet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå