Gå til innhold

hvor mange kalorier hver dag?

Anbefalte innlegg

For en kvinne på 160 cm og 57 kg, som trener tre ganger i uka med halvtime treningssykkel i varierende temp+40 minutt høyt gangtempo, hvor mange kalorier burde jeg ha hver dag for å klare å gå ned i vekt uten noe mye mer i aktivitet? plages med benhinnebetennelse, så kan ikke gå så mye, og hater svømming så det er ikke aktuelt.

Og hvordan skal jeg klare å telle kaloriene? Setter pris på kun seriøse svar her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For en kvinne på 160 cm og 57 kg, som trener tre ganger i uka med halvtime treningssykkel i varierende temp+40 minutt høyt gangtempo, hvor mange kalorier burde jeg ha hver dag for å klare å gå ned i vekt uten noe mye mer i aktivitet? plages med benhinnebetennelse, så kan ikke gå så mye, og hater svømming så det er ikke aktuelt.

Og hvordan skal jeg klare å telle kaloriene? Setter pris på kun seriøse svar her.

Mitt forslag er å la være å telle kalorier. I begynnelsen går det sikkert greit, men etterhvert som dagene går blir det bare kjedeligere og kjedeligere. Spis når du er sulten og ikke spis deg stappmett. Og spis sunne og balanserte måltid. Gjør dette i en uke kombinert med kardiotreningen din. Hvis du har gått ned i vekt er du på rett kurs, hvis ikke kutter du ut litt mat per måltid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...