Cyrenia Skrevet 22. september 2009 Forfatter Del Skrevet 22. september 2009 Du viste nok tegn. Selv en oppvakt hest kan lese ikke-verbale tegn fra mennesker. Hva med de som tyder hender bare ut ifra håndavtrykkene da? uten at personen er tilstede? Lenke til kommentar
RWS Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Det går ut på det samme som horoskop tenker jeg... De finner felles nevnere som dekker de fleste og det som ikke stemmer henger folk seg ikke opp i... Horoskop ja... De skal altså innbille oss at stjerne bildene vi ser i dag forteller noe om oss som person og glemmer helt, eller de vet det rett og slett ikke, at det lyset vi ser i dag av disse stjernebildene er lys som ble sendt ut fra disse planetene for flere millioner år før du i det hele tatt var påtenkt.... til og med FØR det moderne mennesket fantes i det hele tatt! Meget spenstig spør du meg.... og helt åpenbart tull og tøys!! Endret 23. september 2009 av RWS Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hva med de som tyder hender bare ut ifra håndavtrykkene da? uten at personen er tilstede? Tenker du omtrent som dette? Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hva med de som tyder hender bare ut ifra håndavtrykkene da? uten at personen er tilstede? Tenker du omtrent som dette? Bra beskrivelse for coldreading. Skremmende hvor enkelt det er å lure godtroende fjols. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 100% stemte.. det var ikke gjetting... Beklager, men det var gjetting. Du glemmer bare delene som ikke stemte, som jeg forklarte. Og du reagerer som personene i slike forsøk. Selv etter å ha sett en video av seansen der alle feilene blir påpekt, nekter de å godta det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå