Gå til innhold

Drikke - drinker m.m.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt.

Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker p_report.gif-knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen.

Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar

En "drink" som en venne av meg liker veldig godt og som er enkel å lage er:

Kjøp en flaske Smirnoff North. Koster 200spenn for 0,7 og en en av de dyreste 22% spritene.

Få ta i et highball gass.

Fyll det med is.

Fyll opp glasset med Smirnoff.

Nyt.

Det har kommet ganske mange nye varianter fra mange produsenter. Jeg vil anbefale at du prøver litt forskjellig.

Endret av Dynejonas
Lenke til kommentar
En "drink" som en venne av meg liker veldig godt og som er enkel å lage er:

Kjøp en flaske Smirnoff North. Koster 200spenn for 0,7 og en en av de dyreste 22% spritene.

Få ta i et highball gass.

Fyll det med is.

Fyll opp glasset med Smirnoff.

Nyt.

Det har kommet ganske mange nye varianter fra mange produsenter. Jeg vil anbefale at du prøver litt forskjellig.

Takker, jeg ante ikke at smirnoff fantes i 22%, smaker det som ice?

Lenke til kommentar

Nei, det er blåbærsmak. Det er vel egentlig en slags blåbær likør eller noe tror jeg. Husker ikke om det var bare blåbær eller nordiske bær.

Vet vikingfjord har fått en 22% sprit som heter ice shot. Denne har ihvertfall blåbærsmak.

Drinktips til den siste her: http://www.horecanytt.no/id/37458

Men egentlig kan alt av 22% bare blandes etter øyemål. Du kan ikke blande det så sterkt at det er udrikkelig uansett.

1 del sprit og 1 del brus pleier å funke bra.

Endret av Dynejonas
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...