kruttbolla Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Er nettopp fylt 18 år og skal ut og handle drikke for første gang på egenhånd. Har dere noe godt å anbefale, som jeg har lov å kjøpe? Endret 2. august 2009 av kruttbolla Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt. Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker -knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen. Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Du får ikke kjøpe alkohol sterkere enn 22%, men det vet du sikkert. Liker du øl? Liker du rusbrus? Liker du cider? Hva slags smaker liker/ikke liker du?(Eple, bringebær, vanilje, sjokolade, jordbær, fersken osv.) Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) En "drink" som en venne av meg liker veldig godt og som er enkel å lage er: Kjøp en flaske Smirnoff North. Koster 200spenn for 0,7 og en en av de dyreste 22% spritene. Få ta i et highball gass. Fyll det med is. Fyll opp glasset med Smirnoff. Nyt. Det har kommet ganske mange nye varianter fra mange produsenter. Jeg vil anbefale at du prøver litt forskjellig. Endret 6. august 2009 av Dynejonas Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Kjøp en rød, en hvit og en rosa vin. Eller en sort, en brun og en lys øl. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 En "drink" som en venne av meg liker veldig godt og som er enkel å lage er:Kjøp en flaske Smirnoff North. Koster 200spenn for 0,7 og en en av de dyreste 22% spritene. Få ta i et highball gass. Fyll det med is. Fyll opp glasset med Smirnoff. Nyt. Det har kommet ganske mange nye varianter fra mange produsenter. Jeg vil anbefale at du prøver litt forskjellig. Takker, jeg ante ikke at smirnoff fantes i 22%, smaker det som ice? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Nei, det er blåbærsmak. Det er vel egentlig en slags blåbær likør eller noe tror jeg. Husker ikke om det var bare blåbær eller nordiske bær. Vet vikingfjord har fått en 22% sprit som heter ice shot. Denne har ihvertfall blåbærsmak. Drinktips til den siste her: http://www.horecanytt.no/id/37458 Men egentlig kan alt av 22% bare blandes etter øyemål. Du kan ikke blande det så sterkt at det er udrikkelig uansett. 1 del sprit og 1 del brus pleier å funke bra. Endret 6. august 2009 av Dynejonas Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Jeg blander aldri 22%, det må drikkes rent. Endret 6. august 2009 av runesole Lenke til kommentar
Hallema Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) gokvæl Endret 2. mai 2012 av Hallema Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå