per2per Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Dette skjer bare når jeg bruker det eksterne Audio kontrol 1 lydkortet mitt, ikke hovedkort lydkortet. Jeg her send mail til Support men tenkte jeg kunne prøve her også. Problem er at lyden forsvinner noen ganger etter jeg har startet noe som bruker lyd, dette kan bare skje de først 3-5 sekundene etter start. Dette skjer aldri midt i en sang i winamp eller en dvd. Skjedde faktisk akkurat når jeg bare stilte på windows volume kontrollen og fikk det plinget som kommer etterpå, hørte plinget stoppet midt i og jeg kunne se at den grønne stripen på voulum-meteret stod helt fast. Det er veldig tilfeldig, det kan skje rett etter windows har startet eller mange mange timer etter start. Etter lyden har forsvunnet virker ingen ting som har med lyd og gjøre, ikke engang internett, (msn, firefox får bare no connection) heller ikke kontroll panelet til wireless usb kortet kommer fram. Det er ikke bare sånn at lyden mangler, den klarer ikke starte, winamp står bare stille og spill bare stopper i den svarte fullskjerm loading før selve spillet starter. Jeg kan ikke engang slå av pcen på normal måte fordi windows ikke klarer i slå av windows audio i tjenester i kontrollpanelet, jeg tenke kanskje var den shutdown lyden som ikke stoppet pcen så jeg prøvde og slå av window audio, men det er jo den tjenesten som sitter fast. Jeg har de siste driverene og firmware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå