Latias Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Skal kjøpe meg en Nokia-mobil, men vet ikke hvilken. Takker for alle svar jeg får. Det viktigste jeg ser etter: - Nokia med Telenor. - God batteri (levetid). - Bra kamera. - God MP3-spiller. - Grei utseende. - Pris: Mellom 1000-2500 kr. Ting som er greie å ha, men som jeg kan klare meg uten: - Tynn plugger på laderen. - Wi-Fi. - Greie spill (er kjekt å ha det ). Så, hva anbefaler dere? Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Er du skeptisk til touch? Foretrekker du fysiske taster? Slider, klapp eller vanlig? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Tror egentlig en 5800 kunne passet bra til deg. Ikke det beste mobilkameraet, men tar helt kurante bilder egentlig.. Men blir vel en del bedre nå som dem får ut noen FW oppdateringer Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Er du skeptisk til touch? Foretrekker du fysiske taster?Slider, klapp eller vanlig? Klapp er noe jeg ikke liker. Resten kan jeg klare meg med, så lenge den fyller kravene. Lenke til kommentar
Grobbie Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 mulig også snuse på 6600 slide? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå