TST Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Mottok akkurat følgende pressemelding: --- Santa Monica, CA -- May 13, 2003 -- id Software and Activision, Inc. (Nasdaq: ATVI) confirmed today that id Software's DOOM 3, the most anticipated game of the year, is headed to the Xbox video game system from Microsoft. Built on id's revolutionary new 3D graphics engine, DOOM 3 draws players into the most terrifying and riveting 3D gaming experience ever created. id Software and Activision will feature a new trailer of the PC version at the Electronic Entertainment Expo, beginning Wednesday, May 14, in Activision's booth #1224 in the South Hall. First released in 1993, DOOM is widely recognized as the catalyst for the first-person action genre. Since its inception, the franchise has been one of the industry's best-selling PC series. A release date for DOOM 3 for Xbox is not available. --- Her er traileren som skal vises i morgen: http://games.tiscali.cz/clanek/patche.asp?id=5490 Gamer.nos journalister på E3 kommer naturligvis tilbake med flere nyheter om Doom 3 så snart de vet noe. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 DÆVEN! Den var sinnsykt bra Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 bare ikke pc versjonen blir utsatt ! Lenke til kommentar
kdog Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 utsatt blir den helt sikkert. den kommer når grafikkmotoren er gammel, og microsoft er fornøyd med salgstallene av X-box versjonen... bare se på Halo. det var utrolig mange som gledet seg til det kom (på PC så klart) å det ble jo kjøpt opp på samme måte. Slikt er surt, og jeg hoper jeg tar feil her.. btw, er det fler enn jeg som har sett den videoen der en supergeek fra ID-software demonstrerer Doom III for å vise superkreftene i GeForce 3(!)? det er lenge siden det.. Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 du mener John carmack som har laget spillet ? =) det var en fremvisning på en mac... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Woooooowiha! Grafikken e jo bærre lekker! Bare synd at det blir 18-årsgrense....Så jeg går må nok for HALO2. Men HALO2 blir jo sjef, dah! 8) Det er nok få ting som vil overgå HALO2 og DooM3...! Lenke til kommentar
Josten Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 her leste jeg at doom 3 kanskje skulle få bedre grafikk på xbox enn på data. Sjekk dette Til trods for de enorme systemkrav PC-versionen vil have pga. grafikken lover id Software, at Xbox-versionen visuelt ikke vil ligge langt fra PC-udgaven. Umiddelbart lyder dette utopisk men id er sikre i deres sag og forsikrer, at gamere verden over vil kunne nedkæmpe cyborgmonstre på Xboxen, og dette med uovertruffen grafik – og skal man tro Gamers.com så er den bedre end Pc udgaven. Ufatteligt!. Det er ren ondskap fra ID-software hvis xbox-versjonen blir bedre. Hvorfor tror de spillnerder som meg kjøper data fremfor konsoll? Jo nettopp for å få bedre grafikk (og flere muligheter også da). Skal de optimalisere xbox greia så mye at den kan kjøre strøkent på 733 mhz, 64 mb ram, geforce 3, mens stakkars pcbrukere må kjøre med lave settings på 2-3 gig prosessorer, masse ram og geforce 4 ti? Hadde ikke trodd at pioneerene id ville skuffe fansen som har fulgt dem så lenge til fordel for "litt" ekstra penger fra microsoft. dette er jo good news for alle xbox eiere, men blir litt sur på microsoft Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hadde ikke trodd at pioneerene id ville skuffe fansen som har fulgt dem så lenge til fordel for "litt" ekstra penger fra microsoft. dette er jo good news for alle xbox eiere, men blir litt sur på microsoft jaja, grin grin. kjøp deg en x-box selv og få det unnagjort. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 herleste jeg at doom 3 kanskje skulle få bedre grafikk på xbox enn på data. Det der er jo BARE bullshit! Skjønner ikke hvordan folk kan tenke på å si noe så idiotisk. Selvfølgelig vil ikke Xbox-versjonen ha bedre grafikk enn på PC, og John Carmack ville aldri sagt noe som engang kunne feiltolkes til dette. Ganja sløver ned hjernen, jeg sier ikke mer... Lenke til kommentar
Josten Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Håper da endelig det, og at jeg ikke har sløst bort 10k til nesten ingen nytte når en xbox koster 1600. Synes uansett det er merkelig at en xbox som i utgansgspunktet ikke har så veldig gode specs klarer å dra det helt fint. En pc med samme specs hadde ikke hatt sjangs. Synes det er litt teit at de ikke bruker like mye tid og resurser på å få det inn på dårlige dataer som på den xboxen. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Håper da endelig det, og at jeg ikke har sløst bort 10k til nesten ingen nytte når en xbox koster 1600. Synes uansett det er merkelig at en xbox som i utgansgspunktet ikke har så veldig gode specs klarer å dra det helt fint. En pc med samme specs hadde ikke hatt sjangs. Synes det er litt teit at de ikke bruker like mye tid og resurser på å få det inn på dårlige dataer som på den xboxen. Grunnen til at konsollspill kjører såpas bra med så lave specs er at de kan kjøre i en veldig lav oppløsning pga. tvens "innebygde" antialiasing (kantutjevning). Dessuten kjøre dataene direkte fra cden/dvden til konsollen og tvskjermen istedenfor å gå igjennom haugevis av programmer i pcen som f. eks windows, drivere osv osv. Og med konsollspill er det langt lettere å optimalisere spillet siden en xbox har samme specs som en hvilken som helst annen xbox. Lenke til kommentar
xstian Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Håper da endelig det, og at jeg ikke har sløst bort 10k til nesten ingen nytte når en xbox koster 1600. Synes uansett det er merkelig at en xbox som i utgansgspunktet ikke har så veldig gode specs klarer å dra det helt fint. En pc med samme specs hadde ikke hatt sjangs. Synes det er litt teit at de ikke bruker like mye tid og resurser på å få det inn på dårlige dataer som på den xboxen. Grunnen til at konsollspill kjører såpas bra med så lave specs er at de kan kjøre i en veldig lav oppløsning pga. tvens "innebygde" antialiasing (kantutjevning). Dessuten kjøre dataene direkte fra cden/dvden til konsollen og tvskjermen istedenfor å gå igjennom haugevis av programmer i pcen som f. eks windows, drivere osv osv. Og med konsollspill er det langt lettere å optimalisere spillet siden en xbox har samme specs som en hvilken som helst annen xbox. I det hele tatt underlig at noen på død og liv skal sammenligne xbox med en PC. Er ikke mer PC den enn en PS2 feks... .xstian Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 I det hele tatt underlig at noen på død og liv skal sammenligne xbox med en PC. Er ikke mer PC den enn en PS2 feks... .xstian kanskje det faktum at xbox har en intel-prosessor, en nvidia-gpu, en dvdrom og en harddisk har en finger med i spillet? pc'er består tross alt av nøyaktig det samme (bortsett fra de som har rare eiere som bruker ati-kort og amd-cpu). Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Halo PC versjonen som kommer tviler jeg på at vil kjøre bra på en pc med "Xbox specs", så xboxen har nok mer makt enn folk tror... Lenke til kommentar
Josten Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 I det hele tatt underlig at noen på død og liv skal sammenligne xbox med en PC. Er ikke mer PC den enn en PS2 feks... .xstian kanskje det faktum at xbox har en intel-prosessor, en nvidia-gpu, en dvdrom og en harddisk har en finger med i spillet? pc'er består tross alt av nøyaktig det samme (bortsett fra de som har rare eiere som bruker ati-kort og amd-cpu). Har du noe imot AMD? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Har du noe imot AMD? substandard cpu, that's all.. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Har du noe imot AMD? substandard cpu, that's all.. ikke bynn kan diskutere amd vs intel like lenge å meningsløst som xbox vs ps2 vs gamecube Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 I det hele tatt underlig at noen på død og liv skal sammenligne xbox med en PC. Er ikke mer PC den enn en PS2 feks... .xstian kanskje det faktum at xbox har en intel-prosessor, en nvidia-gpu, en dvdrom og en harddisk har en finger med i spillet? pc'er består tross alt av nøyaktig det samme (bortsett fra de som har rare eiere som bruker ati-kort og amd-cpu). Dette er en av utfordringene ved det flerkulturelle samfunn :wink: Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Beklager å måtte skuffe alle xbox eiere, men den video`en er fra den (ved e3-tider) seneste builden av Doom 3 på PC, kun med en xbox logo smekket på på slutten. Det står på gamespot, har ikke linken, men bare sjekk litt rundt "doom 3 på xbox" seksjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå