TMB Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Hei. Bruker for tiden PS3 Media Server på min Xbox 360 og det fungerer utmerket. Men jeg får kun 2.0 stereo og ikke 5.1, selv om kildefilen er 6-channel... Har satt lydinstillingene i ffdshow til 5.1 men får fremdeles kun 2.0 Hvordan kan jeg fikse dette? ##Mod-edit:endret emnetitel## Endret 20. august 2009 av Camrot Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Tenker jeg skal prøve denne media servern da windows media player og tversity ikke funker hos meg. Er det enkelt å installere? Eller har du en smørbrødliste som må følges? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Veldig lett å installere Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Funker kjempebra dette programmet, og knall bildekvalitet. Angående spørsmålet ditt Timb, har du gått inn på "Transkodings instillinger" tab'en, og sett på øverste meny på lista (generell transkodings instillinger)? Ser det er en egen meny for lyd der, med valg for antall kanaler (stereo og 5.1) og AC3 og DTS checkboxer.. Har du prøvd alle de forskjellige instillingene der? (Jeg har ikke hdmi/optisk inngang til reciever så jeg får ikke testet dette) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Mener jeg fiksa det, men kan sjekke etterpå Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hei litt offtopic men stemmer det at PS3 media server klarer å streame .mkv på xboxen? Takker. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Hei litt offtopic men stemmer det at PS3 media server klarer å streame .mkv på xboxen?Takker. ja. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Funker kjempebra dette programmet, og knall bildekvalitet. Angående spørsmålet ditt Timb, har du gått inn på "Transkodings instillinger" tab'en, og sett på øverste meny på lista (generell transkodings instillinger)? Ser det er en egen meny for lyd der, med valg for antall kanaler (stereo og 5.1) og AC3 og DTS checkboxer.. Har du prøvd alle de forskjellige instillingene der? (Jeg har ikke hdmi/optisk inngang til reciever så jeg får ikke testet dette) Alt står som det skal. Får fremdeles bare stereo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå