kriw111 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) hei!! jeg tenkte å kjøpe meg denne bilen, her men så er jeg da litt grønn på dette her så lurte på om noen av dere kunne sette opp en pakke for meg, på den samme nettsida som bilen max 5000,- takk for alle svar Endret 2. august 2009 av kriw111 Lenke til kommentar
---SPEED--- Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) ikke noen dum bil det der (Y) den går utrolig bra med 3 celler lipo (11,1 volt) den pakka der er nesten komplett så eneste du trenger er bateri(er) og lader. vil sterkt anbefale lipo baterier som ermye mer effektive og mye lettere enn gamle nimh batterier. men de krever og at du setter deg litt inn i det, men har du en god lader så er det ikke så vanskelig;) skal du ha en lader fra den siden så er det imax B6 laderen som er den beste de har. har ingen erfaring med dne selv men etter specsa så lader den det meste inkluder lipo batterier. Men sjekk ut www.elefun.no de har samme bilen tror jeg og har hyperion ladere. hyperion sin eos606 er en veldig god lader som lader alt optil 6 celler lipo og nimh og nicd og nye a123 celler. men koster også litt mer enn imaxen. lipo batterier blir nok litt dyrere enn nimh batterier men det er lipo som er klart best og har også lengst holdbarhet. skal du ha lipo og ordentlig lader eller skal du ha nic/nimh og en billig lader ? men det begynner og bli seint her så jeg tar kvelden men bare spør videre i tråden så skal jeg hjelpe deg Endret 2. august 2009 av ---SPEED--- Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Du må ha LiPo skal du ha full effekt. Og da er ikke bilen lengre "nesten uknuselig". Når du beveger deg opp over 50-60km/t og du treffer noe hardt så ryker ting. Enkelt og greit. Men det er fremdeles ingen svak bil. Bare ikke prøv 112km/t med en gang hvis du aldri har kjørt noe tilsvarende før. Lenke til kommentar
kriw111 Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 jeg tror jeg skal ha li-po (11,1v) batteri og den imaxen. men hvordan er det med plugger å sånt div. overganger? Lenke til kommentar
kriw111 Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 nå har jeg satt opp en liste på rund 5000,- batteri: RFI 11,1V 3S 4000mAh 25C Li-Po batteri lader: IMAX B6 i alukoffert bil: Traxxas Rustler VXL Stadium Truck Børsteløs 2-WD 1:10 RTR og noen plugger og verktøy er det alt jeg trenger Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Håper du har kjøpt traxxas-, deans- eller bullet-kontakter/plugger og ikke tamiya-plugger. Lenke til kommentar
kriw111 Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Håper du har kjøpt traxxas-, deans- eller bullet-kontakter/plugger og ikke tamiya-plugger. jepp har kjøpt traxxas man funker dt når dt er ferdigpåsatt deans plugg?? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hvis den kommer med deans-plugger (på regulator og batterier) så skal det funke helt topp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå