TuNsBeRg Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hei og Hå, nå er det ikke lenge til jeg trenger en moped, jeg har sett litt rundt og funet mange fin brukte, men de er so regel fiksa på, noe jeg ikke vil ha, jeg vil helst evt gjøre det selv.. Jeg vil heller ikke bruke mer enn 15k på det, hvilke mopeder er greie da til under 15k, kan gå med scooter, men da må den være temmlig tøff, Aprilia eller Derbi sine er litt røffe, men dyre igjen..-_- Så det jeg lurer på er om det finnes akseptable nye mopeder til under 15 k, og om noen vet om noen fine brukte utrimma til under 15k, helst i sørlige deler av Agder fylkene.. Takk til de som svarer Lenke til kommentar
ShadowViper Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hei og Hå, nå er det ikke lenge til jeg trenger en moped, jeg har sett litt rundt og funet mange fin brukte, men de er so regel fiksa på, noe jeg ikke vil ha, jeg vil helst evt gjøre det selv..Jeg vil heller ikke bruke mer enn 15k på det, hvilke mopeder er greie da til under 15k, kan gå med scooter, men da må den være temmlig tøff, Aprilia eller Derbi sine er litt røffe, men dyre igjen..-_- Så det jeg lurer på er om det finnes akseptable nye mopeder til under 15 k, og om noen vet om noen fine brukte utrimma til under 15k, helst i sørlige deler av Agder fylkene.. Takk til de som svarer Derbi Xrace er jo fin ^^, eller "fake derbi" Gilera Smt hatt begge og dem går som F men se på Autodb.no eller Finn.no er mange som seller mopeder under 15000 utrimma. (tror jeg XD) Lenke til kommentar
TuNsBeRg Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Takk, sjekka ut Gileara ny, men det er over 20 k for en ny..., jeg er litt kresen:), de så fine ut da:) Lenke til kommentar
ShadowViper Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 hmm.. vis du venter til vintern så blir det fort billigere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå