Corn Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 "Lettere å få tilgivelse, enn tillatelse" Den likte jeg Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Skal du ikke ha mye er det NULL problemer å bestille uten at foreldre får vite det da. Det vet jeg alt om. BTW: Det er lettere å be om forgivelse enn tillatelse Edit:Hmm.. Sagt før, skulle nok oppdatert sida før jeg la inn innlegget ja.. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 nordin: Jeg har sendt deg en mail. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 ..... I'm speechless, is this for real? Har extremt lyst til å si noe nedsettende om denne personens mor, men skal la være. Lenke til kommentar
nordin Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Hmm... Skulle til å bestille nå, men PSdata hadde ikke S. Radeon 9500 pro som ukens tilbud lenger (naturligvis), ei heller på lager. Jeg har lyst på et bra skjermkort i prisklassen 1000-1600; noen tips Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Kjøp Radeon 9100 64mb til 650kr, et røverkjøp Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hmm... Skulle til å bestille nå, men PSdata hadde ikke S. Radeon 9500 pro som ukens tilbud lenger (naturligvis), ei heller på lager. Jeg har lyst på et bra skjermkort i prisklassen 1000-1600; noen tips Du lot mora de bruke for lang tid på detektivarbeidet slik at tilbudene forsvant :wink: hahaha, lykke til. Og er enig med flere andre her, du har en MISSTENKSOM mor... Lykke til videre Lenke til kommentar
shabador Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hehe. Skulle likt å prøvd å fått den kjerringen med i et MLM-konsept. Et online ett tilogmed... Lurer på om jeg hadde klart det... Jeg presterte å få min far med på to forskjellige konsepter (med et halvt års mellomrom), og min mor til å akseptere det etter noen få presentasjoner og diskusjoner. Hadde vært en utfordring å fått den skeptikeren han kaller mor med... Men hun hadde sikkert vært en racer når hun endelig ble med. :wink: Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Hmm... Skulle til å bestille nå, men PSdata hadde ikke S. Radeon 9500 pro som ukens tilbud lenger (naturligvis), ei heller på lager. Jeg har lyst på et bra skjermkort i prisklassen 1000-1600; noen tips Nordin jeg må bare spørre. Er mora di lærer? Hun virket så typisk lærer, skal undersøke alt mulig og har null peiling :-) Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 "Lettere å få tilgivelse, enn tillatelse" Den likte jeg Den der HATER jeg Kjenner så uendelig mange som lever utifra det mottoet. Er slitsomt når folk gir fanden og viser null hensyn "for det går nok bra til slutt". Er en holdning for bortskjemte jævler og barsnlige fjortisser Måtte bare få det ut Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Den der HATER jeg Kjenner så uendelig mange som lever utifra det mottoet. Er slitsomt når folk gir fanden og viser null hensyn "for det går nok bra til slutt". Er en holdning for bortskjemte jævler og barsnlige fjortisser Måtte bare få det ut Det stemmer ihvertfall i omgang med offentlige etater, he he. Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 "Lettere å få tilgivelse, enn tillatelse" Det sier alltid sjefen min. Så vist jeg mangler et oscilloscope en dag vet jeg alltid hvem jeg skal spør. Og da kommer alltid den kommentaren.... Må si jeg er litt lei den nå, men det er jo sant da :-? Lenke til kommentar
nordin Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Nå har jeg bestilt og har ikke sagt et jævla ord til morra mi Hun som har pengene på en sperret konto, men som en annen nevnte i denne tråden: "Det skal nok gå bra til slutt" Lenke til kommentar
nordin Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Noen som har kontaktpersonen(e) til PSdata hvis jeg har feil på noe? Personer, ikke epost adresser. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Noen som har kontaktpersonen(e) til PSdata hvis jeg har feil på noe? Personer, ikke epost adresser. Feil ? hva skulle det være ? Hvis du mener at psdata skulle vise seg å ikke være seriøse, så kan du ta det helt med ro. For det er en veldig seriøs nett butikk Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Noen som har kontaktpersonen(e) til PSdata hvis jeg har feil på noe? Personer, ikke epost adresser. Er du sikker på at det kun er din mor som er litt paranoid her... Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 ..... I'm speechless, is this for real? Har extremt lyst til å si noe nedsettende om denne personens mor, men skal la være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå