Gå til innhold

Organisasjonsnummer til PSdata

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal du ikke ha mye er det NULL problemer å bestille uten at foreldre får vite det da. Det vet jeg alt om. :yes:

BTW: Det er lettere å be om forgivelse enn tillatelse :D:woot:

Edit:Hmm.. Sagt før, skulle nok oppdatert sida før jeg la inn innlegget ja..

Lenke til kommentar

Hmm... Skulle til å bestille nå, men PSdata hadde ikke S. Radeon 9500 pro som ukens tilbud lenger (naturligvis), ei heller på lager. Jeg har lyst på et bra skjermkort i prisklassen 1000-1600; noen tips

Lenke til kommentar
Hmm... Skulle til å bestille nå, men PSdata hadde ikke S. Radeon 9500 pro som ukens tilbud lenger (naturligvis), ei heller på lager. Jeg har lyst på et bra skjermkort i prisklassen 1000-1600; noen tips

:lol: Du lot mora de bruke for lang tid på detektivarbeidet slik at tilbudene forsvant :wink: hahaha, lykke til. Og er enig med flere andre her, du har en MISSTENKSOM mor...

Lykke til videre

Lenke til kommentar

Hehe. Skulle likt å prøvd å fått den kjerringen med i et MLM-konsept. :p

Et online ett tilogmed... :lol:

Lurer på om jeg hadde klart det... Jeg presterte å få min far med på to forskjellige konsepter (med et halvt års mellomrom), og min mor til å akseptere det etter noen få presentasjoner og diskusjoner. :woot:

Hadde vært en utfordring å fått den skeptikeren han kaller mor med... Men hun hadde sikkert vært en racer når hun endelig ble med. :wink:

Lenke til kommentar

Nordin jeg må bare spørre. Er mora di lærer?

Hun virket så typisk lærer, skal undersøke alt mulig og har null peiling :-)

Lenke til kommentar
"Lettere å få tilgivelse, enn tillatelse"

Den likte jeg :)

Den der HATER jeg ;)

Kjenner så uendelig mange som lever utifra det mottoet. Er slitsomt når folk gir fanden og viser null hensyn "for det går nok bra til slutt". Er en holdning for bortskjemte jævler og barsnlige fjortisser :grumpy:

Måtte bare få det ut :D

Lenke til kommentar

Den der HATER jeg ;)

Kjenner så uendelig mange som lever utifra det mottoet. Er slitsomt når folk gir fanden og viser null hensyn "for det går nok bra til slutt". Er en holdning for bortskjemte jævler og barsnlige fjortisser :grumpy:  

Måtte bare få det ut  :D

Det stemmer ihvertfall i omgang med offentlige etater, he he.

Lenke til kommentar
"Lettere å få tilgivelse, enn tillatelse"

Det sier alltid sjefen min. Så vist jeg mangler et oscilloscope en dag vet jeg alltid hvem jeg skal spør. Og da kommer alltid den kommentaren....

Må si jeg er litt lei den nå, men det er jo sant da :-?

Lenke til kommentar
Noen som har kontaktpersonen(e) til PSdata hvis jeg har feil på noe? Personer, ikke epost adresser.

Feil ? hva skulle det være ?

Hvis du mener at psdata skulle vise seg å ikke være seriøse, så kan du ta det helt med ro. For det er en veldig seriøs nett butikk :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...