Gå til innhold

Organisasjonsnummer til PSdata

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan dette hjelpe deg?

Nøkkelopplysninger fra Enhetsregisteret

Organisasjonsnummer: 982 553 830

Navn/Firma: PS WEB AS

Organisasjonsform: Aksjeselskap

Forretningsadresse: Industriveien 1

4848 ARENDAL

Kommune: ARENDAL

Postadresse: Serviceboks 730

4808 ARENDAL

E-postadresse: -

Internettadresse: -

Telefon: -

Mobil: -

Telefaks: -

Registrert i Enhetsregisteret: 30.10.2000

Stiftelsesdato: 19.10.2000

Kontaktperson(er): Svein Johan Østereng

Næringskode®: 51840 Engrosh. med datamaskiner, tilleggsuts. til datamask. samt progr.vare

51850 Engroshandel med maskiner og utstyr til kontor ellers

Sektorkode: 710 Private foretak med begrenset ansvar (aksjeselskaper mv.)

Også registrert i: Foretaksregisteret

Merverdiavgiftsmanntallet

Arbeidsgiver-/arbeidstakerregisteret

GODKJENT ÅRSREGNSKAP

Regnskapsregisteret har den 12.06.2002 mottatt og godkjent årsregnskapet for regnskapsåret2001 fra:

Navn/Firma: PS WEB AS

Organisasjonsnummer: 982 553 830

Forretningsadresse: Industriveien 1

4848 ARENDAL

Kommune: ARENDAL

Organisasjonsform: Aksjeselskap

Årsregnskapet omfatter perioden fra 01.01.2001 til 31.12.2001. Foretaket er i denne perioden ikke registrert som morselskap i konsern.

Lenke til kommentar
slik saksgangen min går hos psdata nå, skal det være ganske lett, snekker'n :(

de holder jo ikke ord, kommunikasjonssvikt innad i bedriften skal de la gå utover meg. har etter heftig argumentering fått LITT fakta på banen, men fortsatt ikke bra. blir :evil:

Vet ikke helt, men jeg får følelse av at du er en umulig kunde. Du har tydeligvis noe imot de fleste webshopper, og de er jo alle elendig på kundeservice(virkser sånn på deg. Ref f.eks din signatur). Skulle likt å hørt butikkenes versjon av alle de klager. Vil tippe du er en kunde de ikke vil ha :-)

Vel det er ikke særlig snilt av deg å halvveis dømme meg uten at du kjenner noen av sakene :evil: . En annen ting er at det kan virke påfallende at jeg har vært så forbannet uheldig :oops: , men dersom du vil kan du jo få se hva saken dreier seg om. Generelt kan man vel si at ingen av butikkene liker å ha noe å gjøre med kunder som reklamerer. De taper stort på dette fordi de har liten fortjeneste på andre varer grunnet den store priskonkurransen i markedet. Virker helt klart som om noen nedprioriterer service og lever med mottoet om at "gjør ikke så mye om vi driter i 2% som har store problemer så lenge 98% betaler og aldri reklamerer på noe og_legger_inn_positiv_webshoperfaring_på_hw.no_bare_fordi_de_får_varen_og_er_så_gira. Blir bare så forbanna når jeg opplever den holdningen på nært hold, og der utmerker ITbutikken seg spesielt, tro meg! noe du sikkert også kan se på de mangen dårlige webshoperfaringene deres :evil:

Man kan kanskje si at jeg hadde litt samme holdningen som deg før når jeg hadde gjort få datakjøp og aldri opplevd "litt mer kompliserte" problemer. Men kanskje du og en dag får deg en aha opplevelse når du står oppi det hele og faller mellom to stoler, det tar jævlig på. Ettersom dagene går og mailen ikke kommer, vel vitende om at tusenvis av dine hardt oppsparte kroner står på spill, bygger det seg opp en irritasjon i kroppen som er HELT JÆVLIG, om jeg skal si det selv :grumpy:

Det trykker i skallen, ofte og lenge!

Lenke til kommentar
slik saksgangen min går hos psdata nå, skal det være ganske lett, snekker'n :(

de holder jo ikke ord, kommunikasjonssvikt innad i bedriften skal de la gå utover meg. har etter heftig argumentering fått LITT fakta på banen, men fortsatt ikke bra. blir :evil:

Vet ikke helt, men jeg får følelse av at du er en umulig kunde. Du har tydeligvis noe imot de fleste webshopper, og de er jo alle elendig på kundeservice(virkser sånn på deg. Ref f.eks din signatur). Skulle likt å hørt butikkenes versjon av alle de klager. Vil tippe du er en kunde de ikke vil ha :-)

Vel det er ikke særlig snilt av deg å halvveis dømme meg uten at du kjenner noen av sakene :evil: . En annen ting er at det kan virke påfallende at jeg har vært så forbannet uheldig :oops: , men dersom du vil kan du jo få se hva saken dreier seg om. Generelt kan man vel si at ingen av butikkene liker å ha noe å gjøre med kunder som reklamerer. De taper stort på dette fordi de har liten fortjeneste på andre varer grunnet den store priskonkurransen i markedet. Virker helt klart som om noen nedprioriterer service og lever med mottoet om at "gjør ikke så mye om vi driter i 2% som har store problemer så lenge 98% betaler og aldri reklamerer på noe og_legger_inn_positiv_webshoperfaring_på_hw.no_bare_fordi_de_får_varen_og_er_så_gira. Blir bare så forbanna når jeg opplever den holdningen på nært hold, og der utmerker ITbutikken seg spesielt, tro meg! noe du sikkert også kan se på de mangen dårlige webshoperfaringene deres :evil:

Man kan kanskje si at jeg hadde litt samme holdningen som deg før når jeg hadde gjort få datakjøp og aldri opplevd "litt mer kompliserte" problemer. Men kanskje du og en dag får deg en aha opplevelse når du står oppi det hele og faller mellom to stoler, det tar sinnsvakt på. Ettersom dagene går og mailen ikke kommer, vel vitende om at tusenvis av dine hardt oppsparte kroner står på spill, bygger det seg opp en irritasjon i kroppen som er HELT JÆVLIG, om jeg skal si det selv :grumpy:

Når det gjelder itbutikken kan ikke jeg uttale meg da jeg nesten ikke har benyttet denne, Psdata derimot har jeg handlet hos i flere år og hatt returer både på angreretten og på relamasjon alt har gått smertefritt uten diskusjon, og som sagt har jeg hatt behov for det har jeg også fått forhåndsretur

Lenke til kommentar

Man kan kanskje si at jeg hadde litt samme holdningen som deg før når jeg hadde gjort få datakjøp og aldri opplevd "litt mer kompliserte" problemer. Men kanskje du og en dag får deg en aha opplevelse når du står oppi det hele og faller mellom to stoler, det tar sinnsvakt på. Ettersom dagene går og mailen ikke kommer, vel vitende om at tusenvis av dine hardt oppsparte kroner står på spill, bygger det seg opp en irritasjon i kroppen som er HELT JÆVLIG, om jeg skal si det selv :grumpy:

Syns f.eks at du burde endre signaturen din. Syns den bare blir barnslig. (den er vel kommentert av flere her på hw.no) Jeg har stort selv vært heldig og vært lite plaget med ustyret, og de gangene jeg har hatt feil har jeg fått byttet på dagen. (handler hos komplett), men hvis måten du kritiserer bedriftene her på forumet er representativ for måten du opptrer generelt, kan jeg forstå at de drenerer sakene :-) For alt jeg vet så driver du å kverker komponentene selv.

Lenke til kommentar

skal jeg liksom bare tie og la de passere da? det er slik det gjøres, når man opplever dårlig kundebehandling, forteller man dette videre slik at andre kan dra nytte av erfaringer og tenke seg om to ganger. opplever man så dårlig service som jeg har gjort/fortsatt gjør hos itbutikken, så ser jeg ingen grunn til å ikke si det ofte. flere andre gjør dette med andre shoper (spesielt databutikken har jeg sett)

forøvrig er det kjekt at folk legger merke til den, da har jo jeg nådd målet mitt :lol:

hvis itbutikken kan tilllate seg å behandle meg dårlig, ser jeg ingen grunn til at jeg skal holde igjen...

Hvilke uttalelser og hvordan mener du de virker useriøse?

Og om jeg driver og kverker de selv, det får du vel aldri vite hva.. :lol:

Nei, å drive sport i å kverke komponenter og klage er en risikofylt sport ikke jeg har lommebok til hvis det var det du mente :smile:

Lenke til kommentar
skal jeg liksom bare tie og la de passere da?  det er slik det gjøres, når man opplever dårlig kundebehandling, forteller man dette videre slik at andre kan dra nytte av erfaringer og tenke seg om to ganger.  opplever man så dårlig service som jeg har gjort/fortsatt gjør hos itbutikken, så ser jeg ingen grunn til å ikke si det ofte.  flere andre gjør dette med andre shoper (spesielt databutikken har jeg sett)

forøvrig er det kjekt at folk legger merke til den, da har jo jeg nådd målet mitt  :lol:  

hvis itbutikken kan tilllate seg å behandle meg dårlig, ser jeg ingen grunn til at jeg skal holde igjen...

Hvilke uttalelser og hvordan mener du de virker useriøse?

Og om jeg driver og kverker de selv, det får du vel aldri vite hva..  :lol:

Nei, å drive sport i å kverke komponenter og klage er en risikofylt sport ikke jeg har lommebok til hvis det var det du mente  :smile:

Det er greit å nevne det en gang, men når man gjentar det så blir det bare som ei sur dama som er blitt dumpa og som kaller alle de nye damene for horer. Hva hvis alle som oppnådde god service skulle poste slik som du gjør? Forumet ville jo blitt overhøvlet av vrøvl. F.eks så har du vel kverket Radeon kortet ditt selv :-) Signaturen din er useriøs, og utalesene dine om PS-data er mildt sagt lite konstruktiv.

Poenget er at UANSETT nettbutikk/butikk så vil du finne noen som er misfornøyd med servicen. Hvis alle gikk rundt å spredde skitt om det blir det flere som mora til Nordin som blir skeptisk uten grunn.

Lykke til med neste nettbutikk. (Hvorfor handler du med itbutikken når du sier du har opplevd dårlig service der, og fortsatt gjør det?)

Lenke til kommentar

Uff uff uff....

Fikk hun til å lese sitatet fra PSdata:

Phøh! Fra 1942. 61 år siden. Bare tull.

På Internett på sine egne sider kan de skrive hva de vil og dette er noe helt annet enn hva forbrukerombudet sa.

:evil::evil::evil:

Lenke til kommentar

Hva er egentlig problemet ditt Nordin ?? Klarer du ikke å bestille selv ? Kjenner mange som er like gamle som deg og de har bestilt uten å engang snakke med moren sin....

Skeptiske mødre er noe hærk :lol:

Lenke til kommentar

Selvsagt kan jeg bestille når jeg vil, men det er så utrolig plagsomt å ha ei pottesur mor hengende over seg i uker fremover. Vil prøve å få henne med på "lasset" først, men hvis ikke det går så.. Tror neppe hun glemmer så fort. Det hadde blitt / blir et helvete. Men ny pc skal det bli - garantert i løpet av helga!

Lenke til kommentar
Selvsagt kan jeg bestille når jeg vil, men det er så utrolig plagsomt å ha ei pottesur mor hengende over seg i uker fremover. Vil prøve å få henne med på "lasset" først, men hvis ikke det går så.. Tror neppe hun glemmer så fort. Det hadde blitt / blir et helvete. Men ny pc skal det bli - garantert i løpet av helga!

Om du skal ha det i løpet av helga og ikke bor helt sentralt må du bestille ikveld. Skulle helst bestilt i går da, egentlig...

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...