bruker365 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Noen som vet hvilke tilkoblinger som er på orginalspilleren som sitter i en V50 Momentum 2006 modell? Hadde tenkt å få en Aux ledning i bilen.. Eller er dette sånn som de må/bør gjøre på et Volvo verksted? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 vis du tenker på en lydinngang på bilen så vil jeg tro den er koblet opp vis det er mulighet for det på spilleren(og som oftest er jo disse forran på spilleren med 3.5 jack kobling vel?) hvilken spiller har du i bilen? Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Er ikke noen 3.5 foran vertfall. Men jeg lurer på om det kanskje er det på baksiden av spilleren, som er vanlig på spillere en kjøper. Jeg vet ikke hvilken spiller det er, helt orginal og sikkert den billigste av de en kunne velge. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Du skal jobbe litt for å finne baksiden av headunit på v50.. den ligger godt inni dashboardet.. Stikk til et verksted, de kan nok hjelpe det fortere enn noen andre.. Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Var det jeg var redd for ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå