Glassflasken Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 (endret) jeg lurer på om det fins en link til shortsen fyren på 0:44 på denne filmen har: tusen takk =) Endret 2. august 2009 av Tommy12 Lenke til kommentar
WASD Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Sjekk ut vanlige surfebutikker, du ser mest sannsynelig etter en shorts av merke Billabong, Quiksilver osv. Må også legge til at jeg ikke finner slike shorts er spesielt er fine. Lenke til kommentar
jur_gus Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 OffTopic: Jøsses ene er jo fetter'n min! haha Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 2. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 hvem da joakimmene petter eller martin ;D fauske gutta vettu hvilken surfebutikk da,? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Litt vanskelig ettersom man ikke klrer og se hvilket merke det er. Slike boardshortser finner man på Session, Urban, og andre butikker for skate, surf, og snowboard Vil også anbefale Beckersurf.com Som har godt utvalg på boardshorts fra Quiksilver, Billabong, Volcom osv. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Så litt lengre ut i videoen at det var en quicksilver shorts .. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 2. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 (endret) heter faktisk quiksilver, å ja det visste jeg. takk vertical^ skal sjekke det ut http://debenhams.scene7.com/is/image/Deben...ProdLarge$ bilde av shortsen =) EDIT: der kosta den 520 -.- Endret 2. august 2009 av Tommy12 Lenke til kommentar
WASD Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Du får den neppe billigere enn det, de fleste surfeshortser koster rundt tusen kroner. Mulig du kan finne den på salg da. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Er nok vanskelig å finne en Quiksilver shorts som er noe særlig billigere enn det, Tommy12. Viss den ikke er på salg som WASD sier. Endret 3. august 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
marvol Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 heter faktisk quiksilver, å ja det visste jeg. takk vertical^ skal sjekke det ut http://debenhams.scene7.com/is/image/Deben...ProdLarge$ bilde av shortsen =) EDIT: der kosta den 520 -.- Si at du visste det da? blir litt lettere å finne shortsen, hvis du vet merket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå