gorpium Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Lenge siden sist bilde nå. Slenger opp et jeg ble ganske fornøyd med. Tok det i begynnelsen av juli uti en skog med kun naturlig lys som kom mellom greiner og blader. Lett etterbehandling med hudretusjering og s/h konvertering. 50mm f2 1/320 ISO 100 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Naturlig hardt lys? Det var meget kontrastfylt. Minner meg om en maske, av den typen man bringer med seg på ball. Maskeradeball? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Slett ikke verst. Lyset ble kanskje litt vel hardt, men det funker. Det som trekker ned mest for min del er utrykket til modellen. Vanskelig å forklare hva jeg ikke likte med det, men hun kledde det på en måte ikke. Tenker mest på munnen. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 2. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Naturlig hardt lys? Det var meget kontrastfylt. Minner meg om en maske, av den typen man bringer med seg på ball. Maskeradeball? Direkte sollys er noe av det hardeste du får. En av faktorene er kontrast. Kunne fint ha lettet på skyggene, men det forandrer bilde i en annen retning enn den jeg selv er fornøyd med. Ja, uttrykket er stivt og bestemt som maskene. Slett ikke verst. Lyset ble kanskje litt vel hardt, men det funker. Det som trekker ned mest for min del er utrykket til modellen. Vanskelig å forklare hva jeg ikke likte med det, men hun kledde det på en måte ikke. Tenker mest på munnen. Takk. Like ikke uttrykket nei. Det kan jeg forstå. Det der er typen like eller ikke like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå