Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hjelp til å sette sammen komplett bilstereo

Rice

Anbefalte innlegg

Jeg har en Ford Fusion 2005 som jeg skal kjøpe annlegg til. Jeg har veldig lite peiling på bilstereo, derfor spør jeg om hjelp fra dere. Jeg har høyttalere i dører (4 stk til sammen) Vet ikke ennå om jeg skal bytte ut disse.

Så jeg trenger egentlig alt utenom det. Jeg er ute etter fin lyd og mye bass. vil ikke begynne og tulle for mye med modifisering, så jeg tror jeg skal gå for en bass kasse?

så jeg trenger altså tips til

-Forsterker

-Bass kasse/sub

-skal jeg bytte ut høyttalerene i dørene?

-Jeg vil ha en 2-DIN hovedenhet, kanskje med navigasjon?

Jeg har ikke planer om å ruinere meg på dette prosjektet, men lyd er på en måte viktigere en penger da :thumbup:

Håper det er noe hjelp å få.

MVH RICE :new_woot:

Endret av Rice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AVIC-F700BT er en go spiller ja.

Har selv testet det meste fra focal (og mange andre merker) og focal generelt er meget bra, og låter veldig fint... Og siden du villa ha ferdig kasse, så er focal bra og ser bra ut.

Dette var bare et eksempel på noe som vil låte bra, men det finnes selvsagt masse annet bra også :)

Lenke til kommentar

har tenkt litt på å bore hull i platen som henger over bagasjerommet og ha 2 av denne og denne forsterkeren.

Da skal jeg altså beholde høyttalerene som er i dørene og bruke forsterkeren i spilleren til å drive dem

noen som har noe å si om dette? :hmm:

Endret av Rice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...