Gå til innhold

Skal spille for WoW igjen for første gang på snart 2 år.

Anbefalte innlegg

Jessda, da ha ting blitt til at jeg trenger noe å fylle tiden med, og da min bror nettop startet igjen etter en like lang pause, fant jeg ut at jeg like godt kunne starte på igjen jeg og.

Spilte en mage opp til lvl 68 før jeg rett og slett ikke fikk til å spille lengre, rett og slett fordi jeg aldri fikk igjen "WoW følelsen". Regner med at det har kommet såpass mye nytt at å gjøre det samme en gang til ikke skjer.

Bruttern spiller en lvl 60 (+++) mage sammen med en kamerat som er Druid, så regner med at jeg ikke kommer til å levle med dem, men siden serveren er såpass ny, og jeg er ganske gira på å spille, så skal det ikke ta alt for lang tid. Kommer ikke til å spille sammen med dem, men vil spille en annen klasse alikevell, bare sånn i tilfelle, pluss at jeg har spillt igjennom som Mage.

Tror valget mitt står mellom Rogue og Hunter, muligens Mage, om Hunter og Rogues er klasser det er overbefolket av.

Har aldri spilt hunter lengre enn lvl 15 eller noe, så der er det mye nytt. Hadde en Rogue i lvl 40 eller noe for 2 år siden, så jeg har litt erfaring derifra. Mage digger jeg generelt, men har lyst til å prøve noe nytt. Hva er også lettest å levle med?

Sorry for en veldig rotete post, men får nå prøve å få ned spørsmålene noenlunde strukturert:

1. Hva er nytt siden, før Black Temple TBC (Før hypen om patchen kom tilogmed)? Vet om at det tydeligvis er "50%" raskere å levle, samt achievments og diverse småting, men vil helst vite hva som har oppdatert seg. (ikke nevn instances please :))

2. Hva er lettest.. Eller i alle fall kjappest og levle ? (bare nyskjerrighetsspørsmål)

3. Hvilke klasser er generelt mest overbefolket? (selvsagt er det forskjell på servere, men noe må vel gå igjen)

4. Skinning og Mining eller Skinning og Herb, på en "ny" server.

5. Hvordan er PvP'en etter TBC? Fremdeles standar BG'er + Arena, eller har Arena tatt mesteparten av folket?

6. Jeg driver å innstallerer Lich King via blizzard downloader / installer, og lurer på om jeg må ta fatt i CD'ene fra de forrige spillene, eller om alt er med via den? (6.5gb, ble straks litt skeptisk føler jeg :p )

----

Beklager virkelig for en rotete og uoversiktelig tråd, men håper noen skjønner det da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Welcome back to the daarrk side

Kan prøve å svare på noen av spm dine.

1. Hva er nytt siden, før Black Temple TBC (Før hypen om patchen kom tilogmed)? Vet om at det tydeligvis er "50%" raskere å levle, samt achievments og diverse småting, men vil helst vite hva som har oppdatert seg. (ikke nevn instances please )

Tror Blizzard gjorde noe med XP man fikk ifra 1-60, tror de ga oss en betydlig xp boost pr mob vi drepte.

RAF (recruit a friend), er en ypperlig og rask måte å lvl raskt opp til 60.

2. Hva er lettest.. Eller i alle fall kjappest og levle ? (bare nyskjerrighetsspørsmål)

Tror alle klassene går raskt å lvl, hjelper selvfølgelig at de feks bare bruker rage/engergy for å kutte ned på downtime. (Min personlige mening)

3. Hvilke klasser er generelt mest overbefolket? (selvsagt er det forskjell på servere, men noe må vel gå igjen)

Death Knight!!! De er overalt spør du meg, hvertfall på serveren jeg spiller på.^^

4. Skinning og Mining eller Skinning og Herb, på en "ny" server.

Dropp skinning og velg herb og mining, du vil tjener grisemye på det vil jeg tro.

5. Hvordan er PvP'en etter TBC? Fremdeles standar BG'er + Arena, eller har Arena tatt mesteparten av folket?

Gjør ikke noe som helst form for BG/Arena så kan ikke svare på det spm.

6. Jeg driver å innstallerer Lich King via blizzard downloader / installer, og lurer på om jeg må ta fatt i CD'ene fra de forrige spillene, eller om alt er med via den? (6.5gb, ble straks litt skeptisk føler jeg )

Jeg ville installert WoW/TBC via cd og så WoTLK via downloaderen.

Lenke til kommentar

Neida, hvis du lasta ned fra www.wow-europe.com så burde du få alle spillene i én smekk :) Jeg innstallerte WoW på min nye PC for noen måneder siden og hadde ikke CDene, så da gikk jeg rett inn på account management på WoW Europe og fikk lasta ned alt på bare én download. Det er genialt :D

Lenke til kommentar

Hmm, jeg driver nå å installerer via både download og via CD.

Jeg tenkte først å starte alle 3 installene, men starta først med WOTLK da jeg kunne være heldig.

TBC og Vanilla var begge på 4.5gb, men WOTLK var på 6.5GB, noe som faktisk høres veldig sannsynlig ut. Tror jeg dropper cd'ene foreløpig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...