karbon8 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Jeg trenger et program for lett å kunne overføre video og filer til htc touch hd. Windows media player og active sync fungerer mildt sagt elendig. tips ? takk Endret 2. august 2009 av karbon8 Lenke til kommentar
karbon8 Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 hmm, regner det som en umulighet. flott Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Plugg i telefonen i PC'en, velg Disk Drive (diskstasjon på norsk rom?) og du kan overføre filer til minnekortet veldig enkelt. Kommer opp i windows som et hvilket som helst minnekort/bærbar-harddisk så du trenger strengt tatt ikke et eget program. Lenke til kommentar
karbon8 Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) flottings vet ikke om det var en dårlig usb port eller om jeg rett og slett ikke så at denkom opp som en bærbar enhet sist jeg prøvd diskstasjon modus. Det fungerer utmerket nå, men avspillingen av mp4 i core player lagget som et uvær. Skal prøve noe andre filer. Hjertelig takk for svar. Endret 5. august 2009 av karbon8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå