Smurstafa Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Det var en ganske grov generalisering, TS. Bare fordi du har opplevd at det paret du var borti ikke hadde det så fantastisk, betyr ikke at alle ikke kan ha et fantastisk forhold med partnerbytte. Så å si at alle som har partnerbytte har problemer er rimelig krasst.. I så fall vil jeg ta en kraftig generalisering selv, og si at alle jenter er utro.. Fordi jeg har opplevd det.. Get my point? Det finnes de som kan klare partnerbytte, og fortsatt elske hverandre like mye. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Det er noe som er subjektiv ja, slik flere nevner, men for mitt eget vedkommende så hadde det aldri gått, for meg er min partner ekslusiv, kunne ikke falt meg inn engang, men det er nå meg. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Det er noe som er subjektiv ja, slik flere nevner, men for mitt eget vedkommende så hadde det aldri gått, for meg er min partner ekslusiv, kunne ikke falt meg inn engang, men det er nå meg. Enig her. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Det finnes de som kan klare partnerbytte, og fortsatt elske hverandre like mye. Så lenge det ikke går på bekostning av sine egne grenser eller slik at man nedverdigerer seg selv så er det ok, men desverre så er det mange kvinner som velger å gjøre sin mann tilfreds for å slippe mer mas eller for å få litt ro. Skjer sikkert også den andre veien, men det er som regel vi menn som presser mest, kanskje noe vi burde tenke over? Det er i alle fall ikke bra å presse partneren sin til noe hun / han egentlig ikke ønsker. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Ser i utgangspunktet ikke problemet med det, men det avhenger selvklart av at personene har et godt og trygt forhold og er helt komfortabel med det. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det finnes de som kan klare partnerbytte, og fortsatt elske hverandre like mye. Så lenge det ikke går på bekostning av sine egne grenser eller slik at man nedverdigerer seg selv så er det ok, men desverre så er det mange kvinner som velger å gjøre sin mann tilfreds for å slippe mer mas eller for å få litt ro. Skjer sikkert også den andre veien, men det er som regel vi menn som presser mest, kanskje noe vi burde tenke over? Det er i alle fall ikke bra å presse partneren sin til noe hun / han egentlig ikke ønsker. Selvfølgelig. For at et partnerbytte skal fungere, så må begge parter ha lyst til det, og de må stole 100% på hverandre. Er det noen usikkerhet både i lyst og tillit, så er nok ikke partnerbytte helt den beste ideen. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 For å få frem litt mer ut av meningsmålingen: Hvem kunne tenkt å møtt noen sammen med foreks. kjæresten sin nå? Det var et spørsmål som jeg tror de fleste vil svare nei på.... Til og med de som sier at de synes partnerbytte er greit...... Jeg er ikke i stuss selv: Partnerbytte blir aldri aktuellt igjen! Og hvem har erfaringer med partnerbytte, og hvem har ikke..., og hvilke opplevelser og følelser sitter dem som har erfaring med dette i ettertid? Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 IKKE aktuelt før, IKKE aktuelt nå, IKKE aktuelt i fremtiden. Enkelt og greit! Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Aldri. Tanken på dama med en annen mann er bare usmakelig. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hadde tenkt å gjøre det med en tidligere kjæreste jeg hadde, men ble aldri noe av det av litt forskjellige grunner. Men ja, om jeg skulle gjort det nå så hadde det kunne gått greit, men litt avhengig av hvem andre som var med. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Ja, hvis jeg vinkler det slik som jeg gjorde nå... så ser nok de fleste at det er vanskelig følelsesmessig å ha partnerbytte. Unnskyld meg folkens.. men jeg klarer ikke å tro at to personer som velger å ha partnerbytte har rette følelser for hveandre i det hele tatt. Hele forholdet må være feil, spør dere meg.... Og hvis dere ser det slik som jeg sa: er noen av dere klar til å ta damen / mannen med på partnerbytte nå...? så tror jeg de fleste sier nei... Hadde jeg vært i forhold nå, så hadde jeg helt klart og enkelt ikke nølt: NEI, hadde jeg sagt, og bare hvis han foreslo det, så hadde jeg sett alvorlig på han, og spurt om han virkelig ikke elsket meg mer, og om jeg bare skulle gå. IKKE aktuelt før, IKKE aktuelt nå, IKKE aktuelt i fremtiden. Enkelt og greit! Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Unnskyld meg folkens.. men jeg klarer ikke å tro at to personer som velger å ha partnerbytte har rette følelser for hveandre i det hele tatt. Hele forholdet må være feil, spør dere meg.... Det var da en svært dømmende holdning. Jeg kjenner par som har hatt parnernbytter helt uproblematisk og trekanter er jo enda vanligere. Swingermiljø er det jo også i Norge. Det blir som om du skulle dømme andre uvanlige seksuelle preferanser. Synes du at personer i et bdsm forhold ikke har rette følelser for hverandre? Synes du at folk i polygame forhold ikke har rette følelser for hverandre? Synes du at folk i åpne forhold ikke har rette følelser for hverandre? Hva med andre forhold eller fetisher? Hva med homofile? Hva er "rette" følelser og hvem bestemmer hva det er? Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg mener og tror at folk som har partnerbytte overhode ikke elsker hveandre i det hele tatt. Men andre folk må få tro noe annet.... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg mener og tror at folk som har partnerbytte overhode ikke elsker hveandre i det hele tatt. Men andre folk må få tro noe annet.... Da må du våkne opp fra drømmeland. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg mener og tror at folk som har partnerbytte overhode ikke elsker hveandre i det hele tatt.Men andre folk må få tro noe annet.... Hva som gjør at du tror at du vet så mye om hvordan andre folks følelser fungerer? Det er mildt sagt ganske arrogant å gå ut i fra at du har så inngående personlig informasjon om andres følelser. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg mener og tror at folk som har partnerbytte overhode ikke elsker hveandre i det hele tatt.Men andre folk må få tro noe annet.... Hva som gjør at du tror at du vet så mye om hvordan andre folks følelser fungerer? Det er mildt sagt ganske arrogant å gå ut i fra at du har så inngående personlig informasjon om andres følelser. Vi er alle forskjellige, hvis TS har den meningen så har TS den meningen, og jeg stiller meg forstående til det, og egentlig helt enig. Du mener noe annet, og andre mener noe annet. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Vi er alle forskjellige, hvis TS har den meningen så har TS den meningen, og jeg stiller meg forstående til det, og egentlig helt enig. Du mener noe annet, og andre mener noe annet. Så enkelt er det. Hvordan er det et relevant svar? Selvfølgelig har folk forskjellige meninger, men meningen hennes er akkuratt like arrogant uansett ... Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg så et eldre par på TV som snakket om sine erfaringer i swingers-miljøet på 70- og 80-tallet. Litt ekkelt... det ikke akkurat slikt du ønsker at dine besteforeldre skal snakke om på TV (eller ellers). De hadde ihvertfall holdt sammen, men hva med verdigheten? Verdigheten er jo de selv som skal definere. Det er iallefall en ting som ikke skal skje er at andre skal definere andres verdighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå