Gå til innhold

Lage VISA

Anbefalte innlegg

jeg har tenkt og få tak i utstyr til å lage VISA kort(med utheving) og andre Kredittkort(bare for morro skyld ingen ting ulovelig selvsagt) jeg er langt over 18 så det er ikke for å kunne kjøpe ØL og Røyk heller, men noen som vet hvor man får tak i sånt utstyr?

takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

.. Er ikke helt inne på dette.... . Er bortimot umulig å "lage" ett visakort... Det du må gjøre er å få tak i originale visakort(ulovlig) som ikke er printet på, disse har ett emblem på som er ekstremt vanskelig å kopiere...

Jeg skjønner ikke tankegangen din j**** idiot :evil::grumpy::evil:

Mange sier at det ikke finnes idiotiske sp.mål kun idiotiske svar.... Dette sp.målet motbeviser jo det ordtaket...

Lenke til kommentar

Er ikke noe problem å printe på kortene, det er lett... Det er selveste kortene du ikke klarer å kopiere... Disse må du få tak i originalt.... Om du kjenner noen innen visa så kan du sikkert få kjøpt disse for en "fin" sum under bordet... Så dermed er hele prosjektet ulovlig....

Vanlige id kort er ikke noe problem å lage... Hvorfor trur du at folk stjeler originale kort... om dette var lett ville alle laget sine egne....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...