chil Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 jeg har tenkt og få tak i utstyr til å lage VISA kort(med utheving) og andre Kredittkort(bare for morro skyld ingen ting ulovelig selvsagt) jeg er langt over 18 så det er ikke for å kunne kjøpe ØL og Røyk heller, men noen som vet hvor man får tak i sånt utstyr? takk for svar Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hvorfor lager du enda en tråd om dette? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Heh.. Original post.. Denne er vel litt på grensen av retningslinjene tror jeg? Lenke til kommentar
chil Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Hvorfor lager du enda en tråd om dette? nei den gamle er satt til Slett, jeg fikk jo nesten ingen respons på den.. tenkte denne Topicen va bedre.. Lenke til kommentar
formann Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hehe.. gøy det der.. Har et par russiske førerkort ol. ikke helt lovlig men.. kjedet meg når jeg satt i døra på et LAN. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 .. Er ikke helt inne på dette.... . Er bortimot umulig å "lage" ett visakort... Det du må gjøre er å få tak i originale visakort(ulovlig) som ikke er printet på, disse har ett emblem på som er ekstremt vanskelig å kopiere... Jeg skjønner ikke tankegangen din j**** idiot Mange sier at det ikke finnes idiotiske sp.mål kun idiotiske svar.... Dette sp.målet motbeviser jo det ordtaket... Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg så selv på dette for en stund siden...... det går vist an. Men du trenger en PVC printer (tror jeg det het) og disse er laget spesielt for å printe på kredittkort osv. Her finner du litt linker: http://www.american-single.us/search.asp?k...ords=PVC%20CARD Mvh. Erik Lenke til kommentar
Battone Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Er ikke noe problem å printe på kortene, det er lett... Det er selveste kortene du ikke klarer å kopiere... Disse må du få tak i originalt.... Om du kjenner noen innen visa så kan du sikkert få kjøpt disse for en "fin" sum under bordet... Så dermed er hele prosjektet ulovlig.... Vanlige id kort er ikke noe problem å lage... Hvorfor trur du at folk stjeler originale kort... om dette var lett ville alle laget sine egne.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå