Stetson_43 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Hei alle Innov8 brukere ! Jeg er fersk bruker av dette vidunder og er svært fornøyd til nå, dette med strøm var et problem til og begynne med men nå er det normalt. 1. Jeg instalerte Fring som ligger i programer og så lasta jeg ned 1881 Mobilsøk og etter det så kommer det ikke opp hvem som ringer når det ringer noen, det kommer bare opp nr....ikke navn verken av de jeg har i lista eller andre. Jeg tror i hverfal det kom etter det.jeg har sett den tilbake til fabrikkinstillinger og avinstalert 1881, prøvd med et annet simkort uten sukses. Noen lyse hoder der ute som kan hjelpe meg??? 2. Det var en tidlig i denne tråden som spurte etter om det gikk å sette passord eller lignende (Code wallet), til å ha passord og lignende i. Dette har Ericsson standar og jeg hadde en HTC HD før og der lasta jeg ned en men finner ikke noe som jeg får til på denne, trenger ikke være så ava.nserte greier. Er det noen som har en link der en kan finne 3 part programer?? Endret 2. august 2009 av Stetson_43 Lenke til kommentar
Stetson_43 Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Her var ikke mye hjelp å. Men jeg har løst problemet selv ette mye studering....saken avslutta ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå