Nitrius Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 ja den blinker så liksom med 2 sekunders mellom rom hele tiden! men det er liksom ikke at den sliter! jeg bare ser den blinke litt innimellom! er det vanelig? vis ikke! hva kan jeg gjøre får å få den til å slutte! jeg behøver ikke å gjøre noe på dataen men den blinker med sånne jevne mellom rom for det! håper noen kan svare! :smile: Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 HÆ? :o Mener du HDD-indikatoren i front av kabinettet ditt, så blinker denne ved HDDaktivitet.... Du burde kanskje formulere deg litt anderledes? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Tror det er HDD'ledden han mener ja. Som Osse-Mon sa blinker den når harddisken arbeider. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 den er den ja! men HDD jobber vel ikke når jeg ikke driver på med noe vel? det er det syns er litt rart for vis jeg ikke røre mus eller noe sånt å lar den stå på desktopen så lyser den lampe innimellom for det! er dette normalt? Lenke til kommentar
eberland Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 jo det kan den - Windows får sånne byger av og til.. Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hvis du er lei av det, er det jo bare å nappe ut (den 2 pins?) kontakten med påskrift "H.D.D. LED", som går mellom hovedkortet og fronten på kabinettet. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 så det er ikke farlig ? :-? og det er ikke lampa men det er den bittelille lyden HDD gir fra seg innimellom den er ikke særlig høy men det er liksom bare ikke så kult å høre den vært si 10 sekund selv om det er vanseklig å høre den! :-? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 oki da fikk jeg svaret! takk alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå