SG_93 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hei jeg har en DEll Dimension 9150 som jeg har hatt en stund nå, men planlegger å kjøpe meg et nytt skjermkort å jeg lurer på om alle NVIDIA skjermkortene passer inn i dell maskinen min jeg har sett på et: NVIDIA Geforce 9800 GTX og lurer på om det vil funke i min datamaskin Har foresten NVIDIA Geforce 7300 LE Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 I følge manualen har maskina en strømforsyning som kan levere maksimalt 375W som betyr at det er litt begrenset hvilket skjermkort du kan kjøpe. Jeg ville kjøpt et Radeon HD 4770 men ingen har det inne. Hvis du ikke vil vente er Radeon HD 4830 eller GeForce GTS 250 gode alternativer. Mulig strømforsyningen takler GeForce GTX 260 eller Radeon HD 4850. Lenke til kommentar
SG_93 Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 jeg vil bare ha et skjermkort som ikke er alt for dyrt og funker bra til spill for eks. saint's row 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå