V5R1X Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Er det noe som har sett dokumentaren Home? http://www.youtube.com/watch?v=jqxENMKaeCU Hva er det å si om denne? Finnes faktafeil, og/eller store vridninger av sannheter i denne? Jeg ble tipset av en kamerat om å se denne, men jeg er av natur veldig skeptisk til dokumentarer vedr. klima etc. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hvor skeptisk er du til noen som påstår at vi ikke påvirker naturen rundt oss, klima,økosystemer etc? At levemåten våres ikke påvirker noen ting. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 Huh? Jeg har bare ikke sett dokumentaren, og vil derfor høre folks meninger om den. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Du vil ha en formening før du ser dokumentaren? Hvorfor? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 For å eventuelt få høre at den bare er dritt... Den varer en stund så er lite interessert i å kaste bort tid. Men det var visst vanskelig det her Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Nei, det er ikke bare drit. Værdt å se.. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 8.9 i snitt på IMDB burde vel være et hint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå